Trasferimentu di a rivolta di i residenti TOKİ

Rivolta di trasferimentu di i residenti TOKİ: I citadini chì vivenu in residenze TOKİ Yazıbaşı anu protestatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per esprime e so lamentele dopu u cambiamentu di u sistema di trasferimentu.
I residenti di a regione, induve campanu circa 3 mila persone, cù citadini à pocu redditu è ​​disabili, anu dumandatu chì a linea 13, chì hè stata sguassata u 809 di ferraghju è va direttamente à Sarnıç, sia rimessa in serviziu. I citadini, chì anu dichjaratu ch'elli anu fattu un viaghju à a Stazione İZBAN Pancar cù l'autobus esistente numeratu 704, anu dichjaratu chì anu ghjuntu à u centru di İzmir in trè trasferimenti è 2 ore in questu modu, ùn puderanu micca prufittà di l'applicazione di 90 minuti è ancu soffrenu di materiale. e danni morali.
Resident Fetay Sabancı, chì hà dichjaratu ch'elli avianu raccoltu 800 firme una settimana fà è spressu e so dumande à a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu: "Ùn avemu micca ancu ricevutu un risultatu pusitivu è una risposta. Un autobus chì furnisce u trasportu direttu à Ayrancılar Egekent o per quelli chì preferanu İZBAN deve esse attribuitu un autobus à a stazione Kuşçuburnu, chì si trova à 4 chilometri di distanza.
Unu di l'abitanti di TOKİ, Gülgün Yorgancılar, u presidente di l'Associazione per a Vita Unhindered, è a so moglia İzzet Yorgancılar anu enfatizatu chì tramindui perdenu u tempu è viaghjanu cù grandi risichi. Gülgün Yorgancılar hà dettu: "Ancu s'ellu hè appena apertu, per via di u fallimentu di l'ascensori in a Stazione Pancar, i nostri cittadini disabili è anziani sò stati impediti di campà è ùn ponu micca campà a so vita suciale. "Usà solu un sistema ferroviariu hè una violazione di i diritti umani", disse.
Gülsüm Çıtak, invece, hà dichjaratu ch'ella viaghja in İzmir per l'affari ogni ghjornu è chì, cum'è un citadinu di u salariu minimu, deve spende un terzu di u so salariu in u trasportu. Çıtak hà dettu: "Passemu trà 10 è 15 lire in trasportu ogni ghjornu. Chì ghjè u nostru salariu ? Ùn pudemu micca prufittà di 90 minuti. Chì nozione populari. Peccatu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*