Andaranu à u tribunale per u sistema di 90 minuti

Andaranu in tribunale per u sistema di 90 minuti: A tarifa di trasportu di i 90 insediamenti chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà eliminatu da u sistema di 4 minuti hà aumentatu da 100 per centu. Kocaoğlu hà chjusu e porte, dicendu: "Ci hè vittima, ma duvemu impone un ordine".
In u scopu di a nova regulazione fatta da a Municipalità Metropolitana di Izmir per via di a messa in funzione di a Linea Torbalı Tepeköy di İZBAN in l'ultime settimane, u trasportu publicu pò esse realizatu in e cità di Urla Zeytinalanı è Bademler è insediamenti cum'è Ayrancılar, Pancar è Tekeli in e fruntiere. di u distrittu di Torbalı in l'ora di 1,5. A rimuzione di u sistema di 90 minuti, chì furnisce corse gratuiti per dui o più veiculi, hà vittimatu millaie di citadini chì vivenu in a regione. I citadini chì anu reagitu à ciò chì hè accadutu in Urla Zeytinalanı anu iniziatu una campagna di firma per ritirà l'aumentu di i prezzi. E reazzione à u calendariu di tariffu è i regulamenti fatti nantu à alcune linee di autobus ùn sò micca limitati à questu. I citadini chì vivenu in Torbalı Ayrancılar anu pigliatu recentemente azzione per prutestà a nova tarifa chì hè entrata in vigore u 13 di ferraghju. Mentre e reazzione à a nova tariffa cresce cum'è una valanga, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà rottu u silenziu annantu à u prublema. Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu nantu à un canale di televisione, u sindaco Kocaoğlu hà dettu; "Avemu avutu tagliatu questu in qualchì locu", disse, signalendu chì a pratica continuaria cum'è hè. "Avemu pigliatu Zeytinalani, perchè ùn avemu micca pigliatu Kalabak? "Avemu compru venditori Ayran, perchè ùn avemu micca cumpratu venditori Zeytin?" Kocaoğlu hà dettu; "Menemen à u nordu, Menderes à u sudu è Güzelbahçe à l'ouest... Questi distretti è i so quartieri resteranu in 90 minuti, eccettu per u restu... Quelli chì si vanu da Ayrancılar pagheranu 4.8 lire, ùn ci hè micca altru modu per questu. . "Aghju da piglià sta nave", disse. "Vai, aghju compru Urla, chì hè sbagliatu cù Güzelbahçe?" Kocaoğlu hà dettu; "Ci sò quattru insediamenti quì chì a vittima pò esse accettata. Pudemu avè pigliatu questi cù 4, ma avemu bisognu di applicà un ordine. Coincidiu cun elli in quantu à u locu. Quelli chì viaghjanu da Ayrancılar paganu 2.40 lire. "Hè assai, ma ùn ci hè nunda da fà", hà dettu.
VANNERANI À GIUDIZIA
E dichjarazioni di Kocaoğlu anu disappruvatu millaie di citadini chì eranu aggravati da u novu regulamentu è aspittàvanu cù u pensamentu chì seria "fissatu". Mentre chì questi stavanu accaduti nantu à u fronte di Kocaoğlu, a campagna di firma lanciata sottu a guida di 4 capi di quartiere in a zona di Zeytina hè ancu finita. I capi di u quartieru anu consegnatu e firme 1772 raccolte à a Municipalità Metropolitana u ghjornu prima; "Se i nostri tentativi ùn anu micca risultati, purteremu a materia in tribunale. Vulenu caccià i nostri diritti invintati. "Cuntinuemu a nostra lotta finu à a fine", disse. I capi di u quartieru anu dichjaratu chì pensanu chì Kocaoğlu era misinformatu; "Se questi tentativi ùn anu micca risultati, cum'è l'ultimu risorsu, lanceremu una nova campagna di petizioni per cunnette Zeytinalanı à Güzelbahçe. "Manderemu e firme chì avemu cullatu in u risultatu di a campagna direttamente à u Primu Ministeru", disse. U capu di quartiere di Zeytinalanı, Mustafa Aydın, hà dichjaratu ch'elli anu incontratu per casu i membri di u Cunsigliu Municipale Metropolitanu di Urla CHP è MHP in a Municipalità Metropolitana induve sò andati à portà e firme. "Avemu dettu chì un tali approcciu di a municipalità suciale ùn esiste micca è chì u regulamentu ùn hè micca. ghjustu. "L'amichi di i membri di u Cunsigliu ci anu dettu à u telefunu chì duvemu presentà e firme è chì portanu a lagnanza sperimentata in a prima riunione di u Cunsigliu à l'agenda di u Cunsigliu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*