U pattinaggio di velocità hè un sport imprudente.

U pattinaggio di velocità hè un sport audace: u presidente di a Federazione Turca di Pattinaggio di Ghiaccio, Fahrettin Kandemir, hà fattu dichjarazioni nantu à u pattinaggio di velocità in Palandöken Ski Center.

U presidente di a Federazione Turca di Pattinaggio di Ghiaccio, Fahrettin Kandemir, hà fattu un discorsu in a cunferenza di stampa tenuta in un hotel in Palandöken Ski Center prima di u "Campionatu Mundiale di Ghjuventù di Short Track" chì si terrà in Erzurum u 7-9 di marzu.

Ricordendu chì 39 atleti, 86 di i quali sò donne, participeranu à a cumpetizione di 201 paesi, Kandemir hà dettu: "Quasi tutti sò boni atleti in i so rami. Questu serà una cumpetizione seria. Fighjuleremu i ghjovani potenziali di u so avvene quì. In u campiunatu, 500-1000-1500 gare finali di sport seranu tenuti. Inoltre, 3 mila metri di razzii maschili è femini seranu tenuti. Participemu cù 10 atleti ", disse.

Dichjarà chì hè felice di realizà un altru primu in Turchia in Erzurum, Kandemir hà dettu: "Spergu chì Erzurum, a locomotiva di Turchia in u pattinaggio di velocità, guadagnà impulsu in questu sport cumpetendu cù cuncurrenti di u mondu sanu. Serà strumentale à purtà assai più ghjovani à stu sport. Sò 4 anni chì avemu principiatu stu sport. In u passatu, un sportu cù una bona storia in u mondu, i nostri figlioli ottene un grande successu in 4 anni. Un bonu gruppu vene, soprattuttu à u livellu di stella. Se pudemu curriri à a semifinale cù i nostri figlioli in stu campiunatu, mi cunsiderà un successu ".

Enfatizendu chì u pattinaggio di velocità hè un sport imprudente è hè generalmente preferitu da l'atleti maschili, Kandemir hà cuntinuatu: "L'atleti maschili preferiscenu stu sport, ma ùn simu micca à u livellu chì vuleriamu per l'atleti femine. Avemu pigliatu una bona generazione da u fondu. Spergu chì manderemu parechji di i nostri figlioli à l'Olimpiadi 2018 in un futuru vicinu. Ci hè assai bonu prugressu. Cum'è a Federazione, pruvemu di ùn mancassi e razzii chì si sò tenuti in Auropa in e pussibulità di u budget. Quantu più sti zitelli cumpetenu, più sperienza anu da guadagnà. L'esperienza hè impurtante in questu sport. U levitu chì facemu avà s'hè pigliatu è facemu boni prugressi ".

- "A Federazione face assai cù un picculu budgetu"

Kandemir hà dichjaratu chì l'opportunità deve esse megliu per furmà atleti di più successu è chì u budget di a federazione ùn hè micca abbastanza, è hà dettu: "E federazioni in u mondu organizanu lighe è razzii. E federazioni sceglienu e squadre naziunali, ùn facemu micca pranzu. A federazione hè a mamma di i clubs, u babbu di i clubs, quellu chì dà u materiale è furnisce ogni opportunità. Hè assai difficiule di turnà queste cose cù un budgetu cusì modestu è 2,5 milioni di lire. Un skate ordinariu costa mille euru, simu una federazione assai modesta. Riducemu u nùmeru di i nostri membri di a squadra per mandà parechji di i nostri atleti à e corse à l'esteru. Ci manca una persona ".

Enfatizendu chì unu di i più grandi prublemi di e federazioni hè chì l'atleti sperimentati ritardanu u sportu per l'educazione è per scopi diversi dopu un pocu tempu, Kandemir hà dettu: "A pulitica d'educazione naziunale in Turchia ùn sustene micca e pulitiche sportive. Eccu i nostri Fırats è Davuts, i vostri figlioli, chì sapete, sò assai riesciuti, ma quandu venenu i tempi di l'esame, stu zitellu, i genitori venenu, dice: "U mo figliolu, studiarete è diventate duttore, sarete diventa un ingegnere'. Avete investitu per 10 anni, si ne va, zitellu. Perdemu assai valore. Avemu assai successu in ogni ramu finu à u livellu di stelle. In Europa, in u mondu, allora perdemu. Questu hè u prublema di u paese. I sport di ghiaccio ùn sò micca solu nantu à a custruzione di strutture. Ci vole un coaching di qualità è sforzu. Avemu pruvatu à purtà i megliu à Erzurum. I zitelli anu superatu tuttu avà ".

Sottulineendu chì u sportu deve esse sustinutu in ogni sensu, Kandemir hà dettu: "Ci hè un centru di sport in Erzurum, ma ùn ci hè micca seguitu di u sviluppu, u sviluppu di i musculi è l'evuluzioni di l'esperienza".