Apertura di a linea di tramvia Emek-71 Evler

Apertura di a linea di tramvia Emek-71 Evler: a linea di tramvia Emek-71 Evler, custruita da a municipalità metropolitana di Eskişehir, hè stata messa in serviziu cù una cerimonia è voli pruvinciali.
Parlendu à a ceremonia à a quale anu assistitu parechji citadini, u sindaco metropolitanu Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen hà ricurdatu chì a linea di tram si finisce normalmente in a zona induve si trova Sarıpekmez, ma u capu di 71 Evler Mahallesi hè ghjuntu à elli è li dumandò per esse allargatu. Büyükerşen hà dettu: "Ùn pudemu micca rinunzià ancu à i nostri altri prughjetti. Per quessa, avemu allargatu a linea di tramvia prestitu un pocu più. Sempre chì vi mettete còmode. Sarà bella quì. Ùn ci hè micca un locu induve pudemu beie tè altru ch'è i caffè in u centru di a cità. Perchè i caffè ùn devenu micca apre in Ertaş Street? Perchè stu locu ùn hà micca un parcu culurita ? Tuttu chistu serà fattu ", disse.
Yılmaz Büyükerşen è a delegazione accumpagnata anu fattu u primu giru cù a linea di tram chì hè stata aperta dopu à u discorsu. Parechji residenti di u vicinatu, chì anu vistu a prima spidizioni in u caminu, anu salutatu à Büyükerşen. Hè statu amparatu chì a nova linea chì hè stata aperta hà da principià da Emek-71 Evler Mahallesi è finisce à a fermata di u tram di l'Opera, è i tramvii furnisceranu un serviziu gratuitu per un tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*