Massacre d'arburu à i travaglii stradali

Massacre di l'arburu durante i travaglii di strada: i citadini anu reagitu à l'arradicamentu di decine d'arburi à u latu in u scopu di u travagliu stradale divisu in BOLU.
I travaglii di espansione di a strada divisa da esse custruitu in a seccione Tepecik-Çepni di a strada trà Bolu è Mudurnu sò iniziati. Decine d'arburi à i lati di a strada in i quartieri di Seyit è Doğancı sò stati sradicati cù macchine di travagliu. Dopu chì a cumpagnia di u cuntrattu chì travaglia in nome di l'autostrade hà sguassatu l'arburi, certi citadini taglianu l'arburi cù motoserra è estratti legnu, mentri àutri reagiscenu.
I funzionari di l'autostrade anu dettu: "Ci sarà un travagliu stradale divisu in a regione da u distrittu di Tepecik à u distrittu di Çepni. Per quessa, l'arburi nantu à i bordi di e strade in l'area di l'Autostrade anu da esse tagliati ", disse.
Riagiscendu à l'abbattimentu di l'arburi da fruttu davanti à a so casa, Tenzile Çetin hà dettu: "Anu ghjunti à a matina è anu sradicatu tutti l'arburi. Taglianu mulberry, cherry è acacia. Mi dispiace ch'elli anu tagliatu l'arburi da fruttu per a strada. "Questi arburi sò stati quì per parechji anni è a ghjente hà manghjatu questi frutti", disse.
Nurettin Çetin, chì hà tagliatu l'arburi cù una motosega è i purtò à a so casa cum'è legnu, disse: "In a matina, cù a cunniscenza di u capu, i machini di travagliu sò ghjunti è sradicavanu l'arburi. "Avemu ancu tagliatu l'arburi davanti à a nostra casa", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*