3 Ponti per esse Custruiti in u District Hasankeyf

I travaglii nantu à u ponte Hasankeyf, longu 7 metri, cuntinueghjanu in Batman. Hè statu dichjaratu chì u ponte, chì deve esse apertu à u trafficu in 2016, facilità u trasportu per e pruvince circundante.

Cù a diga di Ilısu, una nova cità serà stabilita in Hasankeyf. Trè ponti sò attualmente in travagliu in Hasankeyf. U primu ponte per esse custruitu serà u ponte pedonale di 3 metri trà l'area di u Parcu Culturale è Hasankeyf, u sicondu serà un ponte di 200 metri di lunghezza è 470 metri d'altu chì serà custruitu à l'entrate è e uscita di Hasankeyf. chjamatu yonca, è u terzu ponte più impurtante, un ponte di 40 metri di lunghezza è 7 metri d'altezza sopra a diga di Ilısu. .

U ponte cuntribuisce assai à u turismu di Hasankeyf

Fornendu infurmazioni à l'agenzia di stampa İlke nantu à i travaglii realizati, u guvernatore di u distrittu Hasankeyf Temel Ayca hà dettu: "Trè ponti seranu custruiti in Hasankeyf in u scopu di u prughjettu Hasankeyf Ilısu Dam. Unu di elli serà custruitu cum'è un ponte pedonale. A so lunghezza serà di circa 200 metri. A so offerta hè stata fatta ma a so custruzzione ùn hè ancu principiata. In più di questu, seranu custruiti dui ponti chì saranu aduprati da i veiculi principali. A durata di u primu ponte hè di 470 metri è a so custruzzione dura circa 7 mesi. U ponte attuale serà longu 7 metri.

Stu ponte serà ancu unu di i ponti più longu in Turchia. A so custruzzione hà iniziatu è cuntinueghja per circa 7 mesi. Questi ponti seranu cumpletati in 2016. Quandu i ponti sò finiti, daranu benefizii serii in quantu à u trasportu à Hasankeyf, è postu chì quellu grande ponte passerà sopra l'acqua, i nostri citadini chì ghjunghjenu à Hasankeyf avaranu un aspettu visuale assai bellu. Pensemu chì hà da cuntribuisce assai à u turismu di Hasankeyf quandu hè cumpletu ". disse.

Vulemu campà umanamente avà

Ahmet Karadeniz, unu di i residenti di Hasankeyf chì susteneva i travaglii di u ponte, hà dettu: "Ùn sapemu micca di u prugettu prima. Sò ghjunti è ci spiegà u prugettu. Dicianu chì una nova cità serà stabilita, ci seranu novi ponti è strade. À quellu tempu, avemu sustinutu questu per succede. I ponti Hasankeyf cumincianu. Avemu un grande ponte. Questu significa un secondu strettu in u Sudeste. Stu novu Hasankeyf hè a salvezza per noi. Si custruisce una cità induve pudemu campà umanamente, cù a so infrastruttura è a so superstruttura. Vivemu in case di 45 metri quadrati quì. Vivemu in case senza infrastruttura, senza lavabo, senza toilette è senza bagnu. "Ora vulemu campà umanamente". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*