U sustegnu di 3M per a Settimana di a Sicurezza Stradale è u Trafficu

Supportu da 3M à a Settimana di a Sicurezza Stradale è u Trafficu: Prima di a Settimana di a Sicurezza Stradale è u Trafficu, hè stata tenuta una cunferenza intitulata "Sicurezza Stradale in u Trasportu Urbanu", ospitata da EMBARQ Turkey Sustainable Transportation Association, cù i cuntributi di 3M. À l'avvenimentu celebratu in SALT Galata u luni 28 d'aprile, i scopi è e strategie di Turchia per riduce l'accidenti di trafficu è u travagliu realizatu da l'urganisazioni internaziunali sò stati spartuti.
3M, chì rende a vita più faciule cù e so suluzioni innovatori è sviluppa millaie di prudutti innovativi, hè una marca cù una storia arradicata in a sicurezza stradale. In i 1939 anni da a so invenzione di u segnu di trafficu cumpletamente riflettente introduttu per a prima volta in Minnesota in u 75, 3M hà custruitu una cartera cumpleta di prudutti è servizii di sicurezza è gestione di u trafficu. Bahar Öztan Pakkan, Direttore di Paese di 3M Turkey Safety, Security and Protection Products, hà dettu chì u travagliu di 3M nantu à u sughjettu include "assai prublemi di trafficu, da materiali chì furniscenu sicurezza è visibilità à rivestimenti riflettenti è segni di pavimentazione, da tecnulugia di sistemi di trasportu intelligenti à automatica. ponti è traversate di strada, da a ricunniscenza di a targa à i servizii di parcheghju. " "In più di sviluppà prudutti è servizii, realicemu diversi prughjetti per aumentà a cuscenza suciale è sensibilizà u trafficu in u mondu sanu".
Prima di a Settimana di a Sicurezza Stradale è di u Traffico, chì hè celebrata regularmente cù diversi avvenimenti in a prima settimana di maghju ogni annu per cuntribuisce à a cuscenza suciale versu l'aumentu di a sicurezza di u trafficu stradale in Turchia, EMBARQ Turkey Sustainable Transportation si terrà in SALT Galata u luni. , April 3, cù i cuntributi di 28M. Una cunferenza intitulata "Road Safety in Urban Transportation" hè stata ospitata da l'Associazione. A cunferenza hè custituita da duie sessioni in quale l'infurmazioni nantu à i scopi è e strategie di Turchia per riduce l'accidenti di trafficu è u travagliu realizatu da l'urganisazioni internaziunali sò stati trasmessi, è sò stati discussi i prublemi è e pruposte di suluzione concreta.
A sicurità stradale hè statu discutitu in Turchia
A prima sessione hè stata moderata da Ahmet Utlu, fundatore di degistiriyorum.org. Prima di tuttu, Yılmaz Baştuğ, Capu di u Dipartimentu di Pianificazione è Supportu di u Trafficu di a Direzzione Generale di Sicurezza, hà parlatu di e strategie è i scopi 2020 di a Piattaforma di Sicurezza di u Traffico. Allora, l'Espertu di l'Unione Europea Salih Erdemci da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hà fattu a so presentazione nantu à "Sicurezza Stradale in u Programma Operativu di Trasportu" è hà spartutu infurmazioni nantu à i novi standard cambianti in e pratiche di sicurezza stradale. A prima sessione hà cuntinuatu cù u discorsu di u Coordinatore di Prughjetti di Sicurezza Stradale di l'Organizazione Mondiale di a Salute, Serap Şener, nantu à "Approcciu di Sicurezza Stradale è Programma Globale di Sicurezza Stradale" di l'Organizazione Mondiale di a Salute, è u discorsu di u Direttore di l'Associazione di Trasportu Sostenibile di EMBARQ in Turchia Arzu Tekir "A Sicurezza Stradale di EMBARQ Finì cù u so discorsu intitulatu "Sicurezza Stradale in Approach and Transportation Planning".
In a seconda sessione di l'avvenimentu, moderata da EMBARQ Turkey Sustainable Transportation Association Board Member Sibel Bülay, esempi di prughjettu da Turchia sò stati spartuti. Prima, Prof. Assoc. Capu di l'Accademia di Pulizia Centru di Ricerca di Sicurezza di Traffico è Trasportu. Dr. Tuncay Durna hà parlatu di u "State Wearing a Belt Project". Allora, u coordinatore di u Prughjettu di a Mezzaluna Rossa, Mine Akdoğan, hà spartutu infurmazioni nantu à u "Prughjettu di Sicurezza Stradale" di a Mezzaluna Rossa. Dopu chì u Manager di Gestione di İETT Metrobus, Zeynep Pınar Mutlu, hà spiegatu u "Studiu di Sicurezza Stradale in Metrobus" paragunendu prima è dopu, hè finitu cù u presidente di l'Associazione Suat Ayöz, Yeşim Ayöz, chì hà persu parechji membri di a so propria famiglia in accidenti di trafficu, spieghendu un uni pochi esempi di i prughjetti realizati da l’associu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*