Stazione di autobus di i paesi poveri Sistema ferroviariu di i paesi ricchi

I Paesi Poveri Custruiscenu Terminali di Bus, i Paesi Ricchi Custruiscenu Sistemi Ferroviari: Parlendu à u simposiu di i sistemi ferroviari urganizatu da YTU, u Vice Ministru di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione Yahya Baş hà dettu: "Più sì riccu, più sistemi ferroviari custruite, è i paesi poveri custruiscenu. stazioni d'autobus".
Parlendu à u simposiu di i sistemi ferroviari urganizati da YTU, u Vice Ministru di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione Yahya Baş hà dettu: "Più ricchi site, più sistemi ferroviari custruite, è in i paesi poveri, i terminal di autobus sò custruiti".

In u simposiu urganizatu da Yıldız Technical University (YTU) Rail Systems Club, u statu attuale di i sistemi ferroviari in u mondu è l'investimenti fatti in Turchia in l'ultimi anni sò stati discututi. In u simposiu tenutu cù u slogan "Put Your Ideas on Track", i passi da piglià in quantu à i sistemi ferroviari di Turchia sò stati ancu valutati.

"I PAESI POVERI CUSTRUISTANU BUS GARDEN"

Parlendu à u simposiu, u Vice Ministru di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione Yahya Baş hà felicitatu i studienti per l'urganizazione di un simposiu cusì impurtante nantu à una questione cusì impurtante per a Turchia. Sottulineendu chì parechji rami di l'ingegneria, micca solu un certu ramu, ponu travaglià in sistemi ferroviari, Yahya Baş hà nutatu chì, finu à chì l'università trasformanu i so dipartimenti ligati à i sistemi ferroviari per cuntribuisce à a produzzione, l'industria di Turchia si svilupperà ancu è a so ricchezza aumenterà gradualmente. Dichjarà chì l'investimenti in i sistemi ferroviari sò ligati à u livellu di sviluppu di i paesi, Yahya Baş hà dettu: "Più sì riccu, più sistemi ferroviari, tunnel è strade custruite. Ùn hè micca un travagliu chì i poveri ponu fà. "In i paesi poveri, i terminal d'autobus sò custruiti", disse.

YTU Facultà Elettrica è Elettronica Dipartimentu di Controlu è Automatizazione Lettore è Cunsigliu di Club di Sistemi Ferroviari Asst. Assoc. Dr. İlker Üstoğlu hà dichjaratu chì una mobilizazione ferroviaria hè stata dichjarata in i primi anni di a Republica è hà ricurdatu chì una linea di finu à 134 chilometri hè stata creata ogni annu. Dichjarà chì l'ughjettu di tricotà u paese cù e rete di ferru era luntanu da questu scopu finu à l'anni 2000 è hè cascatu à 18 chilometri annu, Üstoğlu hà dichjaratu chì un secondu periodu di rete di ferru hè intrutu in l'ultimi anni.

"Türkiye FACE L'INVESTIMENTO CHE MERETE IN SISTEMI FERROVIARI"

Rettore YTU Prof. Dr. İsmail Yüksek hà dettu chì a parte principale di u trasportu in i paesi sviluppati appartene à i sistemi ferroviari è chì i sistemi ferroviari sò un simbulu di u sviluppu di i paesi. Dichjarà chì a Turchia hà recentemente cuminciatu à fà l'investimenti chì merita in i sistemi ferroviari, Yüksek hà dettu chì i rapidi passi sò cuminciati à esse fatti in u trasportu, chì formanu l'infrastruttura per entra in e prime 2023 economie in a visione 10 di Turchia, cù u Konya-Ankara. , Konya-Eskişehir-Istanbul è i prughjetti successivi di treni à alta velocità. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*