23 d'aprile L'entusiasmu sboccatu da Zone in Talas

A municipalità di Talas hà tornatu à i zitelli un entusiasmu di vacanze diversu. Tutti i zitelli è l'adulti anu avutu una vacanze piacevule cù attività divertenti in l'avvenimentu urganizatu cumuna da a municipalità di Talas è u guvernu di u distrittu di Talas in l'area di sbarcu di Paragliding.

Parlendu à a cerimonia, chì hà iniziatu dopu à un mumentu di silenziu è u cantu di l'Innu Naziunale, u Direttore Distrettuale di l'Educazione Naziunale Mustafa Elmalı hà dettu chì anu sperimentatu l'onore è l'eccitazione di celebrà u 104th anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, unu di i rializazioni più impurtanti è i punti di svolta di a gloriosa storia.

U sindaco di Talas Mustafa Yalçın, chì hè ghjuntu à u podium dopu, hà dettu: "Felice ghjornu di i zitelli, i veri pruprietarii di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli". Cuminciò à dì.

"Avemu fiducia in i nostri figlioli"

U sindaco Yalçın hà dettu: "In i ghjorni chì celebremu u 100u anniversariu di a nostra Republica, simu tutti allegri inseme quì cum'è i zitelli chì anu pigliatu u compitu mentre l'avemu turnatu à u so seculu seculu. Avemu fiducia in voi. U nostru paese avarà ghjorni assai megliu grazie à voi. Semu sicuri chì vi cuntribuisce assai à ghjunghje à u livellu di civilisazioni cuntempuranee chì Atatürk hà dettu. disse.

U guvernatore di u distrittu di Talas, Yaşar Dönmez, hà dettu à i studienti è hà dettu: "Oghje, guvernemu u nostru paese. Dumane, quandu avete grandi, sarete in i nostri scarpi. Dunque, educatevi ben equipatu ". disse.

GRAZIE DI I CITATINI À U SINDACU YALÇIN

Mentre i zitelli anu dettu ch'elli eranu felici cù a festa, i so anziani ringrazianu u sindaco di Talas Mustafa Yalçın per u prugramma preparatu.

Dopu à i discorsi, a festa hè stata celebrata cun entusiasmu cù spettaculi spiciali preparati da i chjuchi è cù puesie piene di sentimenti naziunali è spirituali recitati.