Tuttu per i vostri amici di l'animali cù Petzoo Fair! In Istanbul u 9-12 d'ottobre!

A più grande urganizazione in l'industria di l'animali di l'animali turca, a Fiera Internaziunale di Fornitori di Prodotti, Materiali è Accessori per l'Animali (Petzoo) si terrà in Istanbul Expo Center trà 9-12 ottobre 2024.

A fiera, chì riunisce u settore di i prudutti di l'animali è i servizii, hà accoltu circa 2023 mila visitatori lucali è stranieri in 50. Mentre chì una crescita di u 5% hè stata registrata in u settore di i prudutti di l'animali, di i materiali è di l'accessori glubale in l'ultimi 150 anni, l'alta prestazione di Turchia in questu campu attrae l'attenzione. Turchia, chì hà da scopu di superà a barra di 2025 milioni di dollari in esportazioni è 500 miliardi di dollari in totale in u settore di i prudutti di l'animali in 1, aumenta i so investimenti. L'imprese turche chì volenu ottene una parte più grande da u settore di i prudutti di l'animali è di i servizii, chì hè diventatu un mercatu gigante di circa 300 miliardi di dollari in u mondu, si rivolgenu à l'esportazioni.

Petzoo, a locomotiva di l'industria di l'animali

Petzoo, a più grande marca di fiera di i prudutti di l'animali di Turchia, hè a piattaforma più impurtante chì riunisce u settore, chì avanza rapidamente versu diventà una industria cù novi investimenti. Petzoo, a prima fiera internaziunale per l'industria di l'animali, hà accoltu circa 2012 mila visitatori lucali è stranieri da quandu hà cuminciatu à esse realizatu in u 250. Cum'è a più grande piattaforma cummerciale di u settore in u nostru paese, Petzoo offre grandi opportunità per l'imprese turche chì anu interessatu à l'esportazioni, volenu cresce, participanu à u mercatu internaziunale, stabiliscenu cullaburazioni glubale è prumove e so marche è prudutti. E nostre cumpagnie sviluppanu cunnessione internaziunali à a fiera, stabiliscenu u cuntattu cù i cumpratori è i venditori di diversi paesi, è cuntribuiscenu à l'aumentu di u voluminu di l'esportazione di Turchia aprendu à i mercati mundiali.

"Türkiye hè avà un paese d'esportazione"

Enfatizendu l'impurtanza di a fiera Petzoo in quantu à u sviluppu di l'industria di i prudutti di l'animali, l'urganizatore di a fiera Petzoo National Fuarcılık General Manager Selçuk Çetin hà dettu: "Petzoo, u puntu di scontru chì riunisce l'industria di i prudutti di l'animali domestici, hè una urganizazione focalizzata. nantu à l'espansione di u mercatu, u sviluppu di u settore è l'aumentu di l'exportazione. A marca di Turchia Petzoo hè avà cunnisciuta in parechji paesi di u mondu. L'industria turca di i prudutti di l'animali cuntinueghja à sviluppà aumentendu l'investimenti in tecnulugia è facilità ogni ghjornu. I prudutti è i servizii domestici anu duminatu u mercatu turcu, chì in u passatu era casi sanu dipendente da i prudutti impurtati di marca straniera, è anu ancu cuminciatu à avè una parolla à l'esteru. Oghje, ogni tipu di prudutti è servizii ligati à l'animali pò esse pruduciutu in Turchia. In più di u nùmeru di magazzini è cliniche aperti in u settore di i prudutti di l'animali in Turchia in l'ultimi anni, a varietà di prudutti è servizii hà ancu aumentatu significativamente. "Credu chì diventeremu un paese di marca è una grande industria in l'industria di l'animali in un futuru vicinu". disse.

Dichjarà chì e cumpagnie participanti eranu assai cuntenti di a fiera, Çetin hà dettu: "Ci hè una grande dumanda per a fiera, chì averà da tene in una zona di 2024 mila metri quadrati per u 30, è avemu digià assai pochi posti. . L'annu passatu, in a fiera, l'imprese è e marche anu avutu l'uppurtunità di presentà i so prudutti è servizii à i visitori di 120 paesi. Aspittemu più interessu cù l'attività di prumuzione speciale chì realicemu à l'esteru quist'annu. "I figuri sò un indicatore di u putenziale di Turchia è a globalizazione di u settore". disse.

"L'industria di l'animali hè diventata un mercatu gigante"

Evaluendu a crescita rapida è l'aumentu di u voluminu di u mercatu di l'industria di i prudutti di l'animali in l'ultimi anni, Çetin hà dettu: "Mentre parechje linee di cummerciale eranu in una situazione difficiule durante u prucessu pandemicu, à u cuntrariu, unu di i più in crescita era l'industria di i prudutti di l'animali. . Mentre u tassu mediu di crescita annuale in u mercatu turcu di i prudutti è di i servizii per animali domestici era di circa 15 per centu, sta rata hè aumentata finu à u 50 per centu durante u periodu pandemicu. Perchè e persone chì avianu da passà più tempu cù i so animali domestici durante u periodu di pandemia anu focu annantu à i so bisogni. L'industria di i prudutti di l'animali hè diventata un mercatu gigante chì vale $ 300 miliardi oghje. Mentre chì e spese totali di i cunsumatori in Turchia si avvicinanu à 1 miliardi di dollari, 250 milioni di dollari venenu da esportazioni. Circa un milla cumpagnie operanu in u settore, chì esporta l'alimentu à i paesi 105 è a lettiera di gatti à i paesi 120. Prevemu chì l'espurtazioni aumenteranu à 2025 milioni di dollari à a fine di u 500, cù a ricerca di novi mercati. U nostru impulsu di industrializazione cresce ghjornu per ghjornu. "Di sicuru, a più grande cuntribuzione quì hè fatta da a fiera Petzoo". disse.

"Tuttu nantu à l'animali" à Petzoo Fair

Circa una casa in 10 in Turchia hà un animale domesticu. I nostri amichi in casa sò literalmente parte di a famiglia, cusì i prudutti è i servizii per elli sò una necessità assoluta. Hè pussibule di truvà tuttu ciò chì i pruprietarii di l'animali anu bisognu à a fiera Petzoo, induve i prudutti è i servizii più attuali per parechji tipi di animali, in particulare i misgi, i cani, l'acelli è i pesci, sò esposti. A fiera offre una larga gamma di prudutti cum'è l'alimentariu, l'alimentazione, i ghjoculi, i parrucchieri, i prudutti di cusmetichi, i prudutti di sustegnu di a salute, a lettiera di gatti, l'acquari, i materiali di pulizia, i vestiti pensati per l'animali, l'accessori, è ancu servizii cum'è un alloghju speciale. per l'animali, parrucchieri, cura è trasportu hè prupostu à i visitori. L'innuvazioni purtate da a tecnulugia ùn solu facenu più faciule a vita di i pruprietarii di l'animali, ma ancu aumentanu a vita cunfortu di i nostri animali domestici, migliurendu a so qualità di vita è a salute. Inoltre, durante a fiera, in i seminarii chì sò tenuti cù a participazione di sperti in i so campi, sò spartuti i sbagli chì pensemu chì sò veri nantu à i nostri animali domestici, pratiche difettuse, cunsiglii nantu à a so cura, infurmazione aghjurnata è diversi suggerimenti.

L'industria di l'animali domestici in numeri

* A dimensione tutale di l'industria di i prudutti di l'animali è di i servizii in u mondu hà righjuntu circa 300 miliardi di dollari. U mercatu di l'alimentariu solu in Turchia hà righjuntu una figura di 2 miliardi TL.

* Oghje, ci sò più di 10 milioni di animali domestici in Turchia.

* Circa 10 mila magazzini per animali è 5 mila cliniche per animali, è ancu splutazioni di animali, rifugi è hotel per animali operanu in tutta a Turchia.

* In Turchia, 10 fabbriche, quasi 1 milla cumpagnie, grandi è chjuche, operanu cum'è pruduttori è importatori di cibo per gatti è cani.

* A Turchia esporta cibo in 105 paesi è lettiera di gatti in 120 paesi.

* L'industria turca di i prudutti di l'animali è di i servizii cresce circa 8 per centu ogni annu.