AŞTİ ferma in locu

A decisione per a stazione di autobus giganti hè stata annunziata, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Tuna, hà annunziatu chì u pesu di u terminal di l'autobus interurbanu di Ankara hè diminuitu cù l'usu generalizatu di treni è aerei d'alta velocità invece di l'autobus in viaghji interurbani, è dunque ùn hè micca. più pussibule di custruisce una nova terminal d'autobus in u distrittu di Mamak.

In a so dichjarazione, Tuna hà ricurdatu chì una nova terminal d'autobus interurbani hè stata pianificata per esse custruitu in Mamak in u passatu, signalendu chì e preferenze di trasportu di i citadini anu cambiatu per via di l'investimenti fatti da u guvernu in u trasportu ferroviariu è aereu. Tuna hà dettu: "Ùn hè più pussibule di custruisce un terminal d'autobus interurbanu in Mamak. I nostri citadini viaghjanu principarmenti in trenu d'alta velocità è aereo. Dunque, ci hè una diminuzione di u numeru di autobus chì entranu in AŞTİ. Hè pussibule per AŞTİ di cuntinuà induve hè. "Ci hè ancu comodità per i passageri postu chì hè cunnessu à u sistema ferroviariu induve si trova attualmente". disse.

I PROPRIETARI DI AUTOBUS ùn VOGLIONI MOLTE ANCHE
Tuna hà dichjaratu chì i pruprietarii di l'imprese di autobus in AŞTİ, è ancu i citadini, ùn volenu micca spustà per via di e strutture di trasportu esistenti, è hà dettu: "I citadini sò soddisfatti, ùn ci hè micca prublema. I cummercianti quì volenu cuntinuà quì. Siccomu u numeru di autobus hè diminuitu ghjornu per ghjornu, ùn ci hè micca prublema in quantu à u trafficu. Chì ci hè di male? Ùn pudete micca fà un travagliu solu per u purtellu o di fà sport. Ci deve esse bisognu, un novu investimentu, una nova spesa è una nova spesa in quantu à u trasportu. Ebbè, l'avemu mossa quì, chì succede quì ? Questu hè un terrenu chì appartene à AOÇ, paghemu affittu quì à AOÇ. Ùn pudete fà nunda d'altru dopu avè spustatu AŞTİ da quì. L'area hè stata attribuita cum'è terminal d'autobus interurbani è hè stata affittata. Avà, quandu avemu sguassatu, a situazione serà completamente diversa in cunfurmità cù a lege AOÇ. "A causa di i paràmetri multifacciali, avemu decisu chì seria megliu per AŞTİ cuntinuà in u locu".

4 Comments

  1. Signore presidente, AŞTİ deve stà in u locu. Tuttavia, custruite stazioni di ritirata è di raccolta di i passageri per l'autobus interurbani in Eryaman-Yaşamkent-Gölbaşı-Gimat-Kayaş è Pursalkar, chì sò l'entrate di a cità da a strada circundante.

  2. Signore presidente, AŞTİ deve stà in u locu. Tuttavia, custruite stazioni di ritirata è di raccolta di i passageri per l'autobus interurbani in Eryaman-Yaşamkent-Gölbaşı-Gimat-Kayaş è Pursalkar, chì sò l'entrate di a cità da a strada circundante.

  3. Inoltre, dà u trasferimentu trà l'Aeroportu Aşti solu à Belko è Havaş deve furnisce u serviziu nantu à a strada Kızılay Çankaya Oran Gölbaşı è Batıkent-Eryaman-Yaşamkent İncek.

  4. Inoltre, dà u trasferimentu trà l'Aeroportu Aşti solu à Belko è Havaş deve furnisce u serviziu nantu à a strada Kızılay Çankaya Oran Gölbaşı è Batıkent-Eryaman-Yaşamkent İncek.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*