U primu di l'offerta di treni d'alta velocità previsti hè statu annunziatu (NOTIZIA SPECIAL)

U primu di l'offerta di treni d'alta velocità prevista hè stata annunziata: Dece treni d'alta velocità seranu licitati da l'offerta di treni d'alta velocità previsti. L'offerta per i treni d'alta velocità cù u numeru di offerta 10/2014 serà u 36067. In più di l'acquistu di 09.05.2014 treni d'alta velocità, u travagliu di mantenimentu è di pulizia di 10 anni hè ancu inclusu. Comu hè cunnisciutu, a necessità di 3 treni d'alta velocità hè stata annunziata da TCDD.

A velocità desiderata per i treni YHT serà 250 km / h. Sicondu a regulazione di u trenu d'alta velocità TSI, sta offerta (250 km / h) hè definita cum'è una offerta di treni d'alta velocità. L'offerta precedente (300 km/h treni d'alta velocità) hè discritta cum'è un trenu assai veloce. Siemens hà vintu l'offerta cù Velaro.

U trenu Zefiro, u pruduttu di a cullaburazione Bombardier-Ansaldo, chì hè u più forte cumpetitore di Siemens, hè ancu un pruduttu adattatu per questa offerta. Per esse onesto, i dui treni sò travaglii di ingegneria è cuncepimentu superiore. Avemu assistitu à un duellu di l'ingegneria tedesca è u disignu talianu in l'offerta di compra di 6-set YHT Train. Siemens hà vintu l'offerta cù una diferenza di prezzu. Tuttavia, u Zefiro hà guadagnatu l'ammirazione di l'Amministrazione cù u so vantaghju in u numeru di passageri è u so design artisticu internu.
In questa offerta, aspittemu chì u numeru di ghjucatori aumenterà ...

RayHaberSicondu l'infurmazioni ricevute, e cumpagnie chì participanu à l'offerta sò i seguenti:
Siemens (Germania), Alstom (Francia), CAF (Spagna), CNR (Cina), Hitachi (Giappone), ROTEM (Corea).

Siemens Velaro prezzu 32 M Euro
Velaro di Siemens pò avè bisognu di fà qualchi cambiamenti à u trenu per questa offerta, secondu a velocità di 300 km / h, o pò esse caru se u stessu trenu hè offru. Inoltre, Velaro in Russia hè adattatu per 250 km / h, ma deve esse adattatu per e cundizioni turchi. U livellu di prezzu in l'offerta per 6 setti era di circa 32 milioni d'euros. À longu andà, a flotta di treni d'alta velocità di l'Amministrazione s'hè pruvata è hè vantaghju in quantu à i costi di mantenimentu è di vita per esse acquistatu da un certu tipu di veiculu è fabricatore. In questu cuntestu, Siemens si distingue. Zefiro, invece, hà un trenu di 250 km / h, ma questu trenu (CRH1) hè statu vindutu à a Cina è a cumpatibilità TSI deve esse pruvata.

Alstom, chì u prezzu di l'offerta precedente era troppu altu, hà un trenu AGV, ma hè ancu adattatu per 300 km / h è hè in una situazione simili cù Siemens. Inoltre, Alstom hà u trenu Pendolino cù una vitezza di 250 km / h è e so vendite sò assai boni per u mumentu. U so nome hè avà chjamatu "New Pendolino". L'Amministrazioni sò assai soddisfatti di i Pendolinos venduti in Pulonia è u livellu di u prezzu hè assai cumpetitivu.Per esempiu, in u cuntrattu firmatu in u 2011, u prezzu di u trenu era di 20 milioni d'euros. Ancu i bogies di i treni Pendolino sò pruduciuti da i pruduttori lucali. Durmazlar cumpagnia prodotta. In questu cuntestu, hè un trenu chì sia benefiziu u mercatu domesticu è avè un vantaghju di prezzu. New Pendoline hè longu 187 m è hè custituitu da 7 veiculi.

Inseme à questi, CAF, chì avia prima vendutu treni 12 à TCDD, si distingue in questa offerta. A velocità massima di l'HT65000 era di 250 km/h. U trenu hè accettatu da l'Amministrazione è u so prezzu era di 18 milioni d'euros in l'offerta precedente. Tuttavia, sti treni eranu longu 150 metri è custituiti da 6 veiculi. In questa offerta, un trenu di 200 metri adattatu per TSI hè dumandatu. Hè assai furtunatu in questa offerta, sia per u fattu chì hè stata accettata da l'Amministrazione sia per u livellu di u prezzu.

A quistione di s'ellu u CNR Chinese averà una parolla in questa offerta ùn hè micca qualcosa chì aspittemu. Comu hè cunnisciutu, 6 treni assai veloci sò stati tecnicamente esclusi da a valutazione.

In più di questu, ci hè Hitachi chì hà custruitu un trenu simili. Tuttavia, ùn anu micca interessatu in u mercatu turcu in u mumentu è i so treni (Class 395) deve esse sviluppati à una velocità massima di 225 km / h è 250 km / h in u mumentu. Questu pò causà difficultà in termini di qualificazione in a specificazione. Anu fattu una offerta cumuna cù Mitsubishi-Hitachi in l'offerta per 2005 setti di treni in 10, è u so livellu di prezzu era di 19.98 milioni d'euros. L'interessu di Mitsubishi in u mercatu di a ferrovia turca hà cuminciatu à cresce in l'ultimi anni.

Ùn hè micca cunnisciutu cumu Rotem, un altru fabricatore di treni impurtante, agirà in stu prughjettu. Ùn hà micca un trenu di trazione distribuitu chì hà custruitu à 250 km/h è si tratta di l'omologazione di 300 km/h HRX.

Hè previstu chì i prezzi di CAF è Alstom cumpetenu cù priorità in questa offerta. In cunfrontu cù i prezzi chì anu datu in l'asta precedente, ponu offre menu di 20 milioni d'euros per pezzu. Velaro è Zefiro ponu surprised. I pruduttori cinesi, giapponesi è coreani ponu offre prezzi competitivi.

Per fà un'offerta per l'offerta, hè abbastanza d'avè vendutu è accettatu in precedenza treni elettrici cù "sistema di trazione IGBT / IGCT, sistema di trasmissione AC / AC, 250 km / h o velocità massima superiore, è sistema di propulsione di putenza distribuita. Ancu u fattu chì 1 di sti tippu di treni hè statu vindutu è accettatu pari abbastanza. In più di questu, hè pussibule per e cumpagnie chì ùn anu micca produttu prima di presentà una offerta sottumettendu un rapportu di capacità.

Inseme cù questu, ancu se u prezzu per sediu è i criterii di valutazione seranu decisivi, u tempu di consegna di i veiculi hà guadagnatu impurtanza. A cumpagnia chì furnisce i veiculi trà 9 è 15 mesi deve avè cumpletu u disignu è u certificatu / omologazione TSI. In questu cuntestu, hè un vantaghju per Siemens chì Siemens cuntinueghja à fabricà 6 treni Very High Speed. Inoltre, a pruduzzione in corso di Pendolino serà un vantaghju per Alstom. Ancu s'è i pruduttori cinesi pruducianu un novu trenu durante stu periodu, a certificazione TSI è a cumpetenza tecnica pò causà prublemi.

In cunsiderà l'imprese chì anu ricivutu i ducumenti di l'offerta, hè previstu chì l'offerta serà a scena di feroce cumpetizione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*