U scopu ùn hè micca di lascià u trenu neru stà in u filmu.

L'obiettivu ùn hè micca di lascià u trenu neru in u filmu: Per mantene viva a tradizione di locomotive a vapore chì simu abituati à vede solu in i filmi, Naci Akdağ, una di e trè persone chì ponu guidà stu trenu, furmà i ghjovani. in stu campu.

Un prugramma di furmazione hè statu urganizatu per furmà i machinisti di locomotive a vapore in Uşak, induve si trova l'unica locomotiva a vapore mobile di Turchia. U machinista Naci Akdağ da Uşak, una di e trè persone chì ponu guidà una locomotiva a vapore, insegna à i ghjovani ingegneri cumu utilizà una locomotiva a vapore. Dopu à a furmazione datu da Naci AKdağ, 3 ghjovani ingegneri chì travaglianu in i depositi di locomotive a vapore di Uşak, İzmir è Konya anu finitu u cursu.

MACHINERY DA U PADRE
Naci Akdağ (3), chì hè attualmente unu di i 69 macchinisti in Turchia chì ponu guidà una locomotiva a vapore, hè un ferroviariu di u so babbu. Dichjarà chì aspirava à diventà un cunduttore di trenu dopu avè vistu da u so babbu, Akdağ hà dettu: "I treni cuminciaru à diventà una passione per mè. Quandu aghju principiatu a mo carriera, era l'ultimi anni di u regnu di i treni à vapore. U so sonu di fischiu è u fumu chì soffiavanu sò diventati u mo ideale. Allora i treni di motori diesel sò ghjunti. Aghju amparatu ancu à aduprà. Ma ùn aghju mai rinunciatu à u mo amore neru. Avà pruvatu à crià i nostri 12 fratelli ghjovani à aduprà sti locomotive a vapore. Chì i treni di vapore ùn spariscanu micca. Spergu chì un trenu d'alta velocità vene à Uşak prestu. Ma chì a tradizione ùn sparisce micca. "A nostra Direzzione Regiunale face un grande travagliu per assicurà chì a tradizione è a tecnulugia s'uniscenu", disse.

L'ULTIMI MACCHINE
U machinista Naci Akdağ hà dettu: "E locomotive a vapore ponu esse aduprate in affittu. Ci sò attualmente 2 locomotive a vapore in Uşak. L'affittu pò esse fattu paghendu 5 mila TL à TCDD per 40 ghjorni. U più grande centru di mantenimentu di locomotive a vapore di Turchia hè attualmente in Uşak. Ma u numaru di persone chì utilizanu locomotive a vapore hè assai chjucu. Ci era una persona davanti à mè è si ritirò. "In più di questu, ci sò solu mè in Uşak", disse.

Cù una storia di 124 anni, a Stazione Ferroviaria di Uşak è a locomotiva a vapore sò diventate un locu indispensabile per parechji pruduttori è direttori. U famosu filmu di u regista Atıf Yılmaz "Magnificent Bride", "Love Prisoner" cù Kerem Alışık, "Let Yourself Go" è "Where the Fire Falls" cù Levent Kırca, "Bullet Wound" cù a serie TV Berdan Mardini, u famosu spot bancariu di Cem Yılmaz, U video musicale di Özhan Eren per a canzone "The Black Train Does Not Come", "Butterfly's Dream" di Yılmaz Erdoğan, u filmu "Big Exile", u filmu "Miracle" di Mahzun Kırmışgül, una volta populari Molte produzioni cum'è serie TV, "Deli Saraylı" è "Tozlu Yollar" sò stati sparati in a Stazione Ferroviaria di Uşak.

HA PORTU İNÖNÜ
A Locomotiva in Uşak hà ancu una storia interessante. Hè dichjaratu chì mentre İsmet İnönü era u presidente, hà purtatu a locomotiva da Ankara à Uşak, chì hè sempre in Uşak. Naci Akdağ hà dettu a storia di a locomotiva cusì: A locomotiva di u trenu chì hà purtatu u capu naziunale è u 2u presidente di Turchia İsmet İnönü à Uşak in u 1959 hè sta locomotiva a vapore fatta da a Cumpagnia tedesca Henschel... İsmet İnönü hà fattu un viaghju. chì copre a regione di l'Egeu. "İsmet İnönü, chì partì da Ankara u 29 d'aprile di u 1959, hè ghjuntu in Uşak u 30 d'aprile di u 1959", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*