A Linea Ferroviaria BTK hè ghjunta à a fine

A Linea Ferroviaria BTK hè ghjunta à a fine: I testi seranu realizati nantu à a linea ferroviaria à a fine di questu annu. In a seconda mità di u 2015, a linea chì cunnetta i trè paesi serà cumplettamente operativa.

A Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì cullega e rete ferroviaria di Turchia, Azerbaijan è Georgia, hè ghjunta à a fine. I testi seranu realizati à a fine di questu annu nantu à a linea di ferrovia, chì hè finita à 99 per centu, è a ferrovia hà da principià cumplettamente in a seconda mità di u 2015. Dopu chì u prughjettu hè finitu, 1 milione di passageri è 6.5 milioni di tunnellate di carica seranu trasportati annu in a prima fase.

U 10 per centu di u Prughjettu Ferroviario Kars-Tiflis-Baku, chì hè ghjuntu à l'agenda di circa 99 anni fà è hà u scopu di stabilisce una cunnessione ferroviaria diretta trà Turchia è Georgia, hè statu finitu. Turchia copre $ 500 milioni di a linea di 105 chilometri cù un costu tutale di $ 295 milioni è hà custruitu a sezione di 76 chilometri trà Kars è a fruntiera georgiana. Mentre a sezione chì Turchia hà custruitu hè custruita cù una sola superstruttura adatta per una doppia infrastruttura, a Georgia custruisce una nova linea di circa 200 chilometri da a fruntiera turca à Ahılkelek cù un prestitu di 30 milioni di dollari da l'Azerbaijan, è ancu i 160 chilometri esistenti. di a ferrovia hè a manu.

Base logistica da Azerbaijan

Dopu à a fine di u prugettu, un centru logisticu serà stabilitu da u Statu di l'Azerbaijan in Kars, chì serve à una scala internaziunale. In u scopu di u novu sistema d'incentivazione, l'Azeris pensa à stabilisce una basa logistica nantu à 30 ettari di terra in Kars. Centinaie di persone seranu impiegate in u centru logisticu gigante chì l'Azerbaijan stabiliscerà in Kars. L'Azerbaigian impurtarà e merchenzie chì hà bisognu da Turchia attraversu u centru logisticu quì.

U trasportu di transitu aumenterà

Quandu u prugettu hè implementatu, l'Asia Centrale serà cunnessa à Turchia via u Caspiu, u trasportu serà furnitu per via di a strada trà l'Europa è l'Asia Centrale, l'Asia Centrale serà cunnessa cù u Mari Mediterraniu da u trasportu cumminatu ferruvia-mare passendu per Turchia-Georgia. -Azerbaijan-Turkmenistan, è Asia Centrale Hè previstu di sviluppà trasportu di transitu cù Cù a realizazione di u prugettu, a cooperazione in u campu di l'energia serà sviluppata trà i paesi 3, è l'Azerbaijan è a Turchia si uniscenu in trenu nantu à Georgia. A basa logistica prevista per esse stabilita in Kars cintrali hà ancu rinvivisce u cummerciu di ogni ghjornu è u turismu in a regione. U prugettu purterà ancu una suluzione à u prublema logisticu, unu di i prublemi più grande di l'Oriente. U prugettu, chì hà da creà a vitalità ecunomica, attraerà ancu investitori chì ùn anu esitatu à vene in a regione o lascià.

Target, 3 milioni di passageri, 17 milioni di tunnellate di carica

Quandu a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hè stata messa in serviziu, era destinata à trasportà 1 milione di passageri è 6.5 milioni di tunnellate di carica, è hè stimatu chì in u 2034 ci saranu 3 milioni di passageri è 17 milioni di capacità di trasportu di carichi nantu à u dettu. linea. Esprimendu chì hè digià chjaru chì una dumanda incredibile di merci vinarà da parechji paesi, i funzionari anu dettu: "Una carica seria serà purtata nantu à a linea. Di sicuru, ùn ci hè nunda chì sti carichi restanu in Kars. Un centru logisticu serà stabilitu è ​​ci sarà una linea di transitu. A spedizione si farà nantu à questa linea ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*