Concrete hà apertu e so porte à u Cungressu di Ankara 2014

Concrete hà apertu e so porte à u Cungressu di Ankara 2014: "Beton Ankara 2014 Ready Mixed Concrete, Cement, Aggregate, Construction Technologies and Equipment Fair" urganizata da l'Associazione Turca Ready Mixed Concrete (THBB) hè stata aperta cù a participazione di u Ministru di l'ambiente è l'urbanizazione İdris Güllüce. A Fiera, chì hè stata tenuta per a sesta volta questu annu, hà riunitu i settori di custruzzione, béton mistu è aggregate in Congresium Ankara; Serà apertu à i visitori trà u 17 è u 19 d'aprile 2014.
A Fiera di Concrete Ankara 2014, chì hè stata aperta à visità da u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione İdris Güllüce, hè diventata una piattaforma cumuna induve tutti liate à a custruzzione è l'industria di cimentu pre-mistu s'incontranu. A cerimonia d'inaugurazione ospitata da Yavuz Işık, presidente di l'Associazione Turca di Concrete Ready Mixed Mixed, hà assistitu u Ministru Güllüce è u presidente di a Camera di l'Industria di Ankara Nurettin Özdebir è i principali rapprisentanti di l'imprese di Turchia.
Parlendu à l'apertura di a fiera è ricurdendu ch'ellu hè un Ingegnere Civile, u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione İdris Güllüce hà dettu: "Mi ricordu chì in u passatu, u cimentu era trasportatu cù stagnu. Aghju guardatu induve simu oghje. Aghju dettu quantu hè sviluppata è avanzata Turchia, è aghju statu grati.
Güllüce hà ricurdatu chì una grande zona di Turchia hè in a zona di u terrimotu; "Sò cuntentu chì i pruduttori di cimentu mistu pronta sò sviluppati tantu. Vulemu chì l'edifizii periscibili custruiti in u passatu seranu rinnuvati u più prestu pussibule. À questu puntu, vogliu enfatizà chì; Cù a nostra urganisazione partenarii, l'Associazione Turca di Concrete Mixed Ready, simu à l'aise in questu sensu. Veju l'Associazione Turca di Concrete Mixed Ready cum'è una subsidiaria di u nostru ministeru. Quandu guardemu ogni cimentu solidu chì hà versatu in u nostru paese, dicemu "stu edifiziu ùn hè micca risicatu, ùn ne preoccuperemu micca". Vogliu dichjarà chì simu felici di agisce inseme è chì seremu sempre cun voi.
U presidente di a Camera di l'Industria di Ankara (ASO), Nurettin Özdebir, hà dettu: "U béton hè diventatu un materiale impurtante chì ùn pò micca esse facilmente riempitu in tutta a storia di l'umanità. Hè diventatu u materiale più forte per l'esseri umani per mantene, rifuggiate è vive in a natura. Ma quì ùn devemu micca scurdatu chì l'intruduzioni di cimentu prontu in a nostra vita cù i rigulamenti fatti da i nostri guverni hà aghjustatu un significatu è un valore assai diffirenti. Cum'è una persona chì vive in un paese chì hè geograficamente in risicu di terremoti, ùn possu micca imaginà una vita senza cimentu pronta in custruzzione ", disse.
Parlendu à a fiera, Yavuz Işık, presidente di l'Associazione Turca di Concrete Mixed Ready; "Avemu tenutu a Fiera Concrete 2014 in Ankara per a prima volta questu annu. 50 cumpagnie anu participatu à a fiera. Ancu s'ellu hè a nostra prima fiera in Ankara, simu assai felici chì a nostra fiera hà ricevutu una grande dumanda ". Işık hà dichjaratu ch'elli sò fieri di riunite i rapprisentanti di u settore sottu à u stessu tettu cù a fiera Concrete Ankara 2014; "Cum'è l'Associazione Turca di Concrete Mixed Ready, avemu struitu per a custruzzione di strutture resistenti à i terremoti è di longa durata per 25 anni. Travagliemu per u sviluppu di l'industria cù i cungressi, fiere, simposi, seminarii, cuncorsi è publicazioni chì urganizemu. A nostra associazione hà urganizatu ERMCO, Cungressu Internaziunale Europeu di Concrete Ready Mixed in 1995, è Cungressu è Fiera di Ready Mixed Concrete in 1999, 2004, 2008, 2011 è 2013 per sparte l'ultimi sviluppi, a cunniscenza è l'accumulazione di tecnulugia in l'industria di u cimentu.
U nastro di apertura di a fiera hè statu tagliatu da u Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione İdris Güllüce, u presidente di a Camera di l'Industria di Ankara Nurettin Özdebir è l'ospiti, u presidente di l'Associazione Turca di Cimentu Mixtu Ready, Yavuz Işık.
I visitatori domestici è internaziunali Concrete Ankara pigliarà u pulsu di l'industria in 2014
Aspittendu i so visitatori à u Cungressu Ankara u 17 - 19 d'aprile 2014, a Fiera mostrarà l'ultimi prudutti tecnologichi, veiculi, machini è equipaghji, servizii è equipaggiamenti ligati à a custruzzione, i settori di cimentu pronto mistu è aggregate.
Cum'è in l'anni precedenti, l'espositori presentanu i so ultimi prudutti di tecnulugia à i visitatori ancu questu annu. In più di l'attrezzatura di cimentu è di cimentu pronto, una larga gamma di prudutti, in particulare i pianti di cimentu, l'equipaggiu di custruzzione, camioni è rimorchi, trasmixeri, pompe, sistemi di casseri, gru, diversi chimichi di cimentu, sistemi d'automatizazione, prudutti di gomma è carburanti, machini settoriali, sarà esibita à a fiera, pruposti à i pruduttori di aggregati è i custruttori di custruzzione. A fiera riunisce parechje cumpagnie di i settori ligati à a custruzzione, chì hè a locomotiva di l'ecunumia, è u béton mistu prontu, u so ramu più basicu, sottu à u stessu tettu.
A Fiera, sustinuta da a Càmera di l'Ingegneri Civili di TMMOB è l'Associazione Turchia di Cuntratturi, accoglie parechji participanti prufessiunali da l'Europa, l'Asia, l'Africa è u Mediu Oriente, cum'è in l'anni precedenti.
Cungressu ATO, Ankara International Congress and Exhibition Center
A fiera si terrà in Congresium Ankara, chì hà una zona d'usu di 80.000 m² è una fiera è una sala di mostra di 10.000 m².
Congresium Ankara, 5.770 m² di sala divisibili, 1.500 m² di sala da ballo chì pò esse divisa in trè, 400 2 m² di salotti, 100 5 m² di sale di riunioni, 50 picculi sale di riunioni 5 m², 3 ristoranti, 4.700 m² 'Serve cù 650 terrazze di 2 m². è una vista panoramica di Ankara, adattata per diverse attività, è un auditorium cù una capacità di 3.107 persone.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*