A fundazione di u prughjettu di l'Eurasia Highway Tube Crossing hè stata posta cù una cerimonia

A fundazione di u prughjettu di l'Eurasia Highway Tube Crossing hè stata posta cun una cerimonia: u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan hà dettu: "Sperendu, mettemu dui tubi di andata e ritorno sottu à u mare trà Kazlıçeşme-Göztepe, cum'è in Marmaray, è renderemu pussibule. per i veiculi cù pneumatici per viaghjà trà dui cuntinenti in minuti ", disse.
Erdoğan hà assistitu à a cerimonia d'iniziu di u "Prughjettu di Traversamentu di u Tubu di l'Autostrada di u Bosforu (Tunnel Eurasia)" in u Portu di Haydarpaşa cù a macchina TBM.
In u so discorsu quì, Erdogan hà dettu chì oghje hè un ghjornu assai, assai significativu, eccitante è entusiastu per elli.
Esprimendu chì questu ùn hè micca una cerimonia di rivoluzione o un principiu, Erdoğan hà ricurdatu chì anu tenutu a prima cerimonia di rivoluzione in Üsküdar in un ghjornu di pioggia.
Dichjarà chì anu iniziatu u prucessu di perforazione di u tunnel di u passaghju di u tubu induve i veiculi di pneumatici passanu sottu à u Bosforu, Erdoğan hà dettu chì u veiculu TBM da esse usatu quì hà a so differenza è a so caratteristica. Erdogan hà dettu: "Cù sta diferenza è sta funzione, perforendu circa 10 metri ogni ghjornu, speremu passeremu da l'Asia à l'Europa".
"Una perforatrice speciale hè stata fabbricata in Germania per u tunnel"
Dichjarà chì sò à u principiu di una tappa impurtante in a custruzzione di u Tunnel Eurasia, Erdoğan hà dettu:
"Spergu, cum'è in Marmaray, mettemu dui tubi di andata e ritorno sottu à u mare trà Kazlıçeşme è Göztepe, è permettenu à i veiculi cù pneumatici di viaghjà trà dui cuntinenti in pochi minuti. U 26 di ferraghju di u 2011, avemu firmatu una cirimonia assistita da mè stessu, u principiu di u prugettu era quellu ghjornu.
I preparativi sò stati fatti, è i travaglii di custruzzione cuminciaru in Çataltıkapı, chì u nome hè scunnisciutu à parechji Istanbuliti, u 27 di maghju di l'annu passatu. Una macchina di perforazione di tunnel speciale hè stata fabbricata in Germania per questu tunnel. A pruduzzione di stu travagliu, u disignu di quale appartene interamente à u centru di custruzzione, hà fattu quì. Sta macchina giganti hè stata purtata quì, a so assemblea hè stata finita, spergu chì cumencia à travaglià è à scavà u tunnel oghje.
U Primu Ministru Erdoğan hà dichjaratu chì sta macchina hà da scavà un tunnel à 25 metri sottu à u mare è custruirà i mura di u tunnel à u stessu tempu, è hà nutatu chì ci sò assai pochi di tali tunnel in u mondu.
Erdogan hà cuntinuatu u so discorsu cusì:
"In a cità di New York in i Stati Uniti, ci sò 4 tunnel sottu u mare induve i veiculi di pneumatici ponu passà. Ci hè un altru tunnel simile in Kuala Lumpur, Malasia. In Auropa, ci hè ancu un tunnel stradale in Francia. Avà purtemu ancu u tunnel di transitu stradale più mudernu è avanzatu di u mondu à Istanbul. I veiculi di pneumatici viaghjanu trà dui cuntinenti da u Ponte di u Bosforu. I veiculi stanchi passanu u ponte Fatih Sultan Mehmet in u listessu modu.
Aghju andatu à a terza custruzzione di u ponte, u Yavuz Sultan Selim Bridge, a semana passata, è l'aghju esaminatu in situ. Quì i pedi sò cumpleti.
Avà hè pocu tempu, a custruzzione cuntinueghja rapidamente. Attualmente, u trasportu stradale hè furnitu trà dui cuntinenti in Istanbul da dui ponti, è u trasportu ferroviariu hè furnitu da Marmaray. Ci sarà sia una autostrada sia un sistema ferroviariu da u Ponte Yavuz Sultan Selim. Quandu stu Tunnel Eurasia hè finitu, averemu 4 passaghji autostradali trà i dui cuntinenti. Spergu chì u trafficu in Istanbul si respira. Spergu chì u turmentu chì chjamemu trafficu di ponte serà una cosa di u passatu cù sti custruzzioni.
Stu grande prughjettu hè custituitu da una strada di circa 14,5 chilometri, 14,6 chilometri in totale. Hè da Kazlicesme à Goztepe. 5,4 kilomitri di questu serà custituitu da stu tunnel chì avemu custruitu sottu u Bosforu. In i restanti 9,2 chilometri, custruiremu strade, tunnel, ponti è cavalcate.
"A distanza trà Kazlıçeşme è Göztepe serà coperta in 15 minuti"
Esprimendu chì a distanza trà Kazlıçeşme è Göztepe pò esse pigliata in 100 minuti, u Primu Ministru Erdoğan hà dettu: "Quandu u Tunnel Eurasia hè finitu, sta distanza serà coperta in solu 15 minuti. "Pensate à ciò chì significa falà in 15 minuti, quandu facemu cù tutte e tecniche di computazione, in termini monetari, è ancu di a felicità chì porta, finu à chì sta distanza hè coperta in pace", disse.
"U tunnel hè custruitu per sustene i terremoti"
Dichjarà chì u costu di stu prughjettu mundiale hè di 1 miliardi 245 milioni di dollari, Erdoğan hà dettu:
"Quandu i tunnelli è e strade sò custruiti è cumpletati, si pagherà per ellu stessu è benefiziu u nostru paese cù u so risparmiu di carburante. Sta grande struttura ùn pruvucarà u minimu dannu à l'ambiente o à u mare, postu chì fermarà d'aspittà in u trafficu, riducerà significativamente l'emissioni di scarico è prutege l'ambiente. Inoltre, stu tunnellu hè custruitu in u modu più sicuru, resistente à i terrimoti.
Semu veramente fieri è entusiasmati chì stu prughjettu glubale hà ghjuntu à u stadiu di perforazione di u tunnel. Aspittemu di vede a luce in u tunnel. Spergu chì, se Diu dà a vita, vedemu a finitura di u bastimentu è l'apremu di novu inseme.
Ringraziendu quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di stu grande è glubale prughjettu, Erdoğan hà dettu: "In particulare u nostru ex Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, avà Lütfi Elvan, i pruprietarii di l'imprese imprese, tuttu u so persunale, da architetti. à l'ingegneri è i travagliadori, à tuttu u persunale di u nostru ministeru, à tutte e nostre istituzioni.In a vostra prisenza, vi ringraziu in nome di mè è di a mo nazione.
Vogliu ringrazià soprattuttu à e cumpagnie di l'imprenditori in Corea di u Sud è Turchia. Intantu, esprimemu a nostra grande tristezza, cum'è Turchia, per u naufragiu in Corea di u Sud, è trasmette una volta di più e nostre condoglianze à i nostri amichi sudcoreani ".
"Semu entusiasti d'avè ghjuntu à una Turchia chì hà fattu decine di investimenti enormi à u stessu tempu"
U Primu Ministru Eroğan hà dichjaratu chì tali investimenti enormi chì aumentanu l'attrazione di Istanbul in l'arena internaziunale, è ancu i prughjetti chì aumentanu a reputazione di a Turchia à u livellu glubale è chì benefiziu à tuttu u paese, cuntinuavanu cusì:
"Avemu sperimentatu l'eccitazione di ghjunghje à una Turchia chì hà realizatu decine d'investimenti enormi à u stessu tempu, da una Turchia chì hà avutu difficultà à realizà ancu unu di sti prughjetti solu finu à 12 anni fà. U nostru settore privatu hà una grande parte è un grande rolu in stu successu.
Attualmente, realicemu quasi tutti i prughjetti impurtanti in corso in Istanbul è in tuttu u paese cù l'opportunità di u settore privatu. U nostru novu aeroportu hè cusì, u Yavuz Sultan Selim Bridge hè cusì, u Tunnel di Eurasia hè cusì, l'uspedali di a cità sò dinò cusì. Li realicemu tutti cù l'aiutu di u settore privatu, cù e so opportunità è u dinamisimu. Avà avemu da principià Kanal Istanbul. U stessu cù Kanal Istanbul. A fiducia è a stabilità sò sottu à u successu chì avemu ottenutu in ogni campu per 12 anni.
U statu hà abbracciatu a so nazione. A nazione abbandunò i prublemi artificiali trà elli è si abbracciò à l'altru mantenendu a so antica fratellanza. Avemu eliminatu l'incertezze in l'ecunumia, a pulitica è a pulitica estera. Ùn avemu micca permessu a corruzzione, avemu alzatu i pruibizioni unu à unu, è avemu luttatu contra a miseria risolutamente. Avemu usatu e risorse di u paese cun prudenza, tenendu in contu i bisogni è l'efficienza. Avemu lasciatu 91 anni brillanti cù opere, servizii è investimenti riesciuti in ogni aspettu di a nostra storia republicana di 12 anni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*