Bursa diventa un centru logisticu

Bursa Diventa un Centru Logisticu: Imprendu a dirigenza di u "Prughjettu di u Village Logisticu", chì integrarà i porti cù prughjetti di treni d'alta velocità è autostrade, cù u scopu di fà di Bursa un centru in u trasportu logisticu, BTSO hà iniziatu i preparativi per u trasportu logisticu. Summit di logistica. I primi travaglii impurtanti di a Piattaforma Logistica, chì hè stata creata sottu a coordinazione di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa à a dumanda di l'Uffiziu di u Governatore di Bursa; Ci sarà u "Summit Logistics" da esse tenutu è u "Master Plan" da esse preparatu.

A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa, chì porta studii à un macro livellu cù una visione larga per chì Bursa pò uttene una parte più alta da u cummerciu mundiale, hà assuciatu una altra rispunsabilità impurtante nantu à un prublema chì hè stata annantu à l'agenda dapoi anni. U presidente BTSO İbrahim Burkay; "Cù u nostru scopu di esportazione di 2023 miliardi di dollari per u 75, avemu da stabilisce l'infrastruttura per gestisce un voluminu enormu di cummerciu esteru di 145 miliardi di dollari. A participazione di BTSO à u prughjettu di a Greater Anatolian Logistics Organization (BALO) è e so iniziative in u quadru di a Strategia Bursa 2023 determinarà ancu u futuru rolu regiunale è internaziunale di a nostra cità per diventà una basa logistica.

Ricordendu chì per u "Bursa Logistics Center Project", chì hè cunnisciutu cum'è "Logistics Village" in u publicu, u presidente Burkay hà ricurdatu chì hè statu decisu di formà un gruppu di travagliu da esse coordinatu da BTSO à a riunione tenuta in Bursa Governorship in uttrovi scorsu. annu cù a participazione di l'urganisazione di l'affari, è hà dettu: "A Piattaforma Logistica chì avemu stabilitu inseme cù u nostru Governorate. À a riunione tenuta in BTSO pocu tempu, e decisioni impurtanti sò state pigliate per accelerà i passi concreti ligati à u prugettu ".

VALUTAZIONE "VOLUNTA COMMU".
Burkay, chì hà fattu un passu oltre u "Rapportu di fattibilità preliminare" preparatu cù i cuntributi di BEBKA è BUSİAD, è hà enfatizatu chì una vulintà cumuna hè stata revelata chì apre a strada per i decisori in punti specifichi è chì tutti Bursa pussede, è hà dettu. , "Da u portu regiunale è e cunnessione ferroviaria à pussibuli novi zoni industriali. annunziate chì inizianu una larga gamma di studii di Master Plan.

İbrahim Burkay hà sottolineatu chì unu di i cunsiglii settoriali furmati sottu u tettu di BTSO hè u Cunsigliu di Logistica, è hà dettu: "Avemu cuminciatu i preparativi per a Cumita di Logistica, chì organizzeremu cù i cuntributi di SİAD è OIZ, inseme cù BEBKA, chì hè nantu à a piattaforma induve u nostru cunsigliu assume ancu un rolu attivu. Hè di grande impurtanza chì tutte l'istituzioni in Bursa agisce cù una mente cumuna è vuluntà durante u prucessu di creazione di u Centru Logisticu per ghjunghje à u risultatu. Cum'è Camera di Cummerciu è Industria di Bursa, cuntinueremu risolutamente i sforzi necessarii per ghjunghje à stu scopu, chì intraprendemu a coordinazione, u più prestu pussibule cù i passi ghjusti. In più di e nostre urganisazioni cummerciale, i nostri amministratori è rapprisentanti pulitichi in i guverni publichi è lucali dimustraranu a vuluntà necessaria in nome di Bursa ".

"SENZA BURSA U SO MARE FATTU UN POCHI ANNI FA"
Mentre Burkay si mette i fundamenti di un centru logisticu adattatu per u trasportu integratu, induve u Mari-Terra è a Ferrovia seranu aduprati inseme in Bursa, chì hè unu di i principali centri di produzzione chì formanu u futuru di Turchia; Ellu hà dichjaratu ch'ellu deve furmà a so futura configurazione in cunseguenza, tenendu in contu a crescita in i settori di destinazione.

Dichjarà chì travaglianu per eliminà e carenze di l'infrastruttura fisica cù u cambiamentu è a trasfurmazioni iniziati in l'industria è in u cummerciu, u presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu: "U pesu di u trasportu marittimu in i 10 paesi cù u più altu cummerciu esteru in u mondu. Sfurtunatamente, usemu u trasportu marittimu assai pocu in Bursa, chì hè una cità marittima impurtante induve l'industria hà sviluppatu tantu. Sfurtunatamente, hà avutu a cunniscenza di u mare di Bursa uni pochi anni fà. Cù l'investimenti impurtanti di a nostra Municipalità Metropolitana, avemu fattu un prugressu significativu in u trasportu di passageri. U determinante di a civilizazione è u sviluppu hè l'alternative di trasportu è a qualità. In questu sensu, duvemu stabilisce u nostru Centru Logisticu u più prestu pussibule, chì travaglià in integrazione cù i porti per portà a nostra regione à una pusizione più attrattiva cummerciale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*