Train entre trà agricultori è u so campu | Konya

Un trenu intrutu trà l'agricultore è u so campu : Hè pruibitu di passà per u passaghju sottu, hè pruibitu di passà per u passaghju. Cumu trasmettemu i nostri animali ? Queste parolle appartenenu à e vittime di a linea di trenu Konyalı High Speed ​​​​.

A linea di Trenu d'Alta Velocità (YHT) chì passa per certi paesi induve l'agricultura è l'allevamentu di l'animali sò realizati causa diversi prublemi in l'ordine ecunomicu è suciale di a ghjente lucale. U YHT, chì separa l'insediamentu da i campi è i pascoli, hà fattu chì i paisani si sentenu annoiati, perchè ùn sò micca stati custruiti passaggi superiori adattati è passaggi sottu. A ghjente ùn pò micca spustà i so animali à l'altru latu di i rails, è affruntà grandi difficultà per passà i so veiculi agriculi. Ci hè stata una seria diminuzione di i pascoli, postu chì i scavi sguassati durante a custruzzione sò stati scaricati nantu à i pascoli. I residenti di i paesi Sarıkaya, Çayırbaşı è Örnek in u distrittu Kadınhanı di Konya eranu literalmente separati da i so campi è pascoli quandu u YHT passava per i so paesi.

A linea Ankara-Konya di YHT passa per impurtanti zone agricule è animali di u paese. I passaggi superiori è i passaggi sotterranei sò stati custruiti in a regione in quistione per assicurà chì YHT hà avutu un impattu minimu in a vita di a ghjente lucale. In ogni casu, per via di a custruzzione difettosa di sti traversate, u publicu ùn pò micca risponde à i so bisogni.

"U passaghju di l'animali è umani hè pruibitu"

I paesi di Sarıkaya è Örnek sò stati separati da i so campi è pascoli per circa cinque anni. I paisani dicenu chì u 70 per centu di i so campi è pasture sò da l'altra parte di a ferrovia. Hè statu custruitu un passaghju chì cunnessa u paese à u latu oppostu di a ferrovia, ma solu i veiculi di mutore ponu aduprà. A gendarmeria ùn permette micca à i vacchi di utilizà stu locu perchè hè una strada. A mancanza di marciapiedi per i pedoni invita l'accidenti di trafficu. genti di paese sözcüMehmet Akbaş ùn hà pisatu à alcuna porta per trè anni per spiegà i so prublemi. A ghjente di u paese dichjara chì u passaghju ùn hè statu custruitu in cunfurmità cù i standard di larghezza stabiliti da u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni. Dunque, durante u passaghju di a machina agricula, a strada si stringhje à una sola corsia è ùn hè micca pussibule di passà i veiculi chì venenu da a direzzione opposta.

Un sottupassu per i pedoni è l'animali hè statu custruitu nantu à a linea di trenu chì passa per mezu di trè paesi, dui altipiani è pasture, ma per via di esse assai sottu à u livellu di a terra, u nivellu di l'acqua in u passaghju si riempie d'acqua di piovana è qualchì volta ghjunghje à dui metri. . Hè cusì, i Ferrovii di u Statu anu appiccatu un cartellu di scherzu nantu à u passaghju sottu: "Attenzione! "Hè statu custruitu per u passaghju di l'acqua, è i criaturi viventi è l'animali sò pruibiti di passà per ellu". I paisani interpretanu u cambiamentu di un locu custruitu cum'è un passaghju sottu à un "attraversu di l'acqua" cum'è una burla di i paisani: "Anu appiccicatu un cartellu chì diceva "traversu d'acqua". Induve va l'acqua ? Induve hè u nostru passaghju sottu ? Derviş Güven, chì guadagna a so vita da l'agricultura, riassume e difficultà ch'elli scontranu cusì: "Hè pruibitu di passà per u sottupassu, hè pruibitu di passà sopra u soprapassu. Cumu trasmettemu i nostri animali ? Cumu ghjunghjemu à u nostru campu ?

E pecure ùn pruducenu più agnelli

L'abitanti di u paese utilizanu i so mezi per sguassate l'acqua accumulata in u passaghju sottumessu, perchè anu da traslassi i so pecuri à l'altra parte di a ferrovia. Tuttavia, ùn hè micca pussibule di resettà u livellu di l'acqua. E pecure passanu per l'acqua finu à i ghjinochje, è i pastori saltannu nantu à i fili per attraversà. Osman Sarıkaya, chì hè un allevatore in u paese, spiega chì l'animali chì passanu per l'acqua si ammalanu: "L'animali chì hà un agnellu in u so ventre sguassate un agnellu, è quellu chì dà u latte hè svitatu".

I scavi risultanti da i travaglii di custruzzione realizati nantu à a strada induve passerà a linea di u Trenu d'Alta Velocità sò stati scaricati nantu à pasture, ancu s'ellu hè pruibitu in certi lochi. L'escavazione versata annantu à circa 30 decari di pasture in u centru di u paese di Sarıkaya ci face dì "questu hè tuttu per nunda". I paisani si lamentanu chì millaie di tunnellate di scavi anu creatu una cullina in a pastura à mezu à u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*