Rete di u Sistema Ferroviariu da u Nordu à u Sudu di Izmir

Rete di u Sistema Ferroviariu da u Nordu à u Sudu di Izmir: Dichjarà chì puderanu trasportà i 550 mila passageri previsti cù l'aghjunzione à a linea Suburbana İZBAN-Aliağa Menderes, chì hè un esempiu per a Turchia, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu hà continuatu cum'è seguita: "Oghje, purtemu 1.5 milioni di passageri in Izmir. Quandu trasportemu 500 mila da İZBAN è 300 mila in metro, diventa 850 mila. Avemu rializatu u nostru scopu di portà più di u 50 per centu di u trasportu per capita via u sistema ferroviariu, chì hè in linea cù i standard mundiali, aumentendu a distanza da 10 chilometri à 11 chilometri in 100 anni. Semu parechje volte davanti à l'altri cità in Turchia in termini di trasportu. Se l'avemu calculatu per capita, ci hè un grande gap. Izmir hè in prima linea in l'investimenti di u sistema ferroviariu in Turchia è a parte più interessante hè chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà realizatu questu cù u so propiu putere, cumpresu İZBAN. Ùn avemu micca gettatu a tovagliola è dicemu "Ùn possu micca custruisce u metro" cum'è Ankara, nè l'avemu consegnatu à i ministeri dicendu "Fate u mio" cum'è Istanbul è hà fattu u nostru travagliu. U prughjettu Torbalı di 30 chilometri, chì avemu custruitu in cunghjunzione cù a Republica di Turchia State Railways (TCDD), serà finitu u prossimu ghjugnu. Entrerà in vigore à a fine di ghjugnu. Attualmente preparemu prughjetti finu à Selçuk. È custruendu strutture infrastrutturali, stendemu finu à Bergama Cusì, a nostra linea suburbana ghjunghje à 190 chilometri. "Avemu cunnessu Izmir cù una reta di sistema ferroviariu da u nordu à u sudu".

Affirmando chì ci era una obiezione à l'offerta di tram, Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Avemu principiatu immediatamente quandu hè finitu. Ci hè statu un sviluppu assai piacevule quì. Una sucietà lucale originaria di Bursa hà fattu tiratori di tram, è sò entrati cum'è cunsorziu. Da avà, a produzzione di trailer di tram aumenterà in u nostru paese, e nostre cità maiò investiranu in tram è u capitale domesticu guadagnerà ".

Affirmando chì si scontranu cù i funzionari di u Ministeru di i Trasporti in i ghjorni à vene, Aziz Kocaoğlu hà dettu: "4 anni fà, avemu dettu" postu chì sustene parechje persone. Ùn lasceremu micca i nostri propri metro infiniti, a faremu, ma postu chì sustene Istanbul, avemu dettu ancu "fate queste". 6 mesi prima di l'elezzioni, anu dettu chì ùn avete micca un prughjettu. Avemu prughjetti in 2 di elli, è ci sò parechji chì ùn anu micca prughjetti. Ùn ci era micca sonu da l'unu di elli. "Incontru cù i funzionari di u Ministeru di i Trasporti in i ghjorni à vene è s'ellu ùn custruiranu micca queste linee, faremu i prughjetti di quelli chì ùn l'anu micca è mettemu l'offerta per a custruzzione di u metro Narlıdere, per quale avemu un prughjettu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*