Köse: Ùn toccate micca u caminu per a strada di u tram di Izmit

Köse: Ùn toccate micca u caminu per a strada di u tram di Izmit. L'anzianu deputatu di Kocaeli Kemal Köse hà reagitu à u fattu chì a Municipalità Metropolitana hà da aduprà a strada di caminata in u prughjettu di u tram prumessu per u trasportu urbanu Izmit. Köse hà dettu: "U Camminu hè u locu più impurtante in Izmit. Quandu u trenu partì da quì, a cità celebrava. "Mettà un tram avà hè un tradimentu à a cità", disse.
LASCIATE ALL'ALTRO

Dichjarà ch'ellu hè preoccupatu per l'iniziu di studii di misurazione nantu à a strada Walking Path in quantu à u prughjettu di u tram di a Municipalità Metropolitana, Köse hà dettu: "Tutti quelli chì vivenu in Izmit prufittà di u Camminu Camminatu cun piacè sfarente in ogni stagione di l'annu. Quì ci scuntremu è ci salutemu. Se a Municipalità Metropolitana hà da purtà un tram solu perchè l'aghju prumessu, duverebbe correre in un altru locu. "Nimu ùn hà u dirittu di disturbà u Camminu", disse.
CHE A DINAMICA URBANA REAGGIA

Kemal Köse hà dettu ancu chì, dopu chì u tram hè piazzatu nantu à u Caminu, Izmit perderà u so valore più impurtante, "U sindaco Karaosmanoğlu duveria definitivamente riviseghjà stu prublema. In u mo parè, s'ellu hè necessariu, u tramu deve esse abbandunatu è u Caminu di caminu deve esse prutettu. A dinamica di sta cità, a Càmera di l'Architetti, è e camere prufessiunali anu da sprime ancu e so riazzioni per prutege u Camminu. "A distruzzione di u Camminutu seria u più grande tradimentu à Izmit".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*