U 1 d'aprile scherzu nantu à a linea ferroviaria BTK

Joke di u 1 d'aprile nantu à a linea ferroviaria BTK: Un scherzu "1 d'aprile" hè statu fattu da u Governatoratu di Kars Arpaçay District in u so situ ufficiale per attirà l'attenzione à i travaglii di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars (BTK).

In u scherzu di u "1 d'aprile" fattu da u Governatoratu di u Distrettu di Arpaçay di Kars nantu à u so situ web ufficiale per attirà l'attenzione à l'opere di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars (BTK), certi artefatti pensati chì datanu di u 3 ° o 4 ° seculu d.C. inclusu durante i scavi realizati da a cumpagnia di l'imprenditori Hè nutatu chì ci eranu ruvine pensate per esse una cità sotterranea.

In a dichjarazione nantu à u situ ufficiale di u Guvernu di u Distrettu di Arpaçay, hè statu dichjaratu chì durante i scavi realizati da a cumpagnia di l'imprenditore in u scopu di i travaglii di a linea ferroviaria BTK, alcuni artefatti pensati appartenenu à u 3 ° o 4 ° seculu d.C. esse una cità sotterranea sò stati truvati, è i travaglii di a ferrovia sò stati firmati dopu à l'incidentu Hè statu dichjaratu chì l'istituzioni pertinenti sò state cuntattate è una investigazione hè stata iniziata cù a squadra tecnica è l'equipaggiu.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì dopu à l'esame, una cità antica hè stata trovata sottu u ponte trà u paese di Kuzgunlu è Arpaçay è finita in u cimiteru di u distrittu "Durante i scavi di salvezza realizati in a zona pensata per esse un anticu rumanu cità chì data di i seculi III è IV d.C., sò stati truvati animali estinti cum'è u Leopardu di l'Anatolia è u Leone di l'Anatolia". L'autorità dichjaranu chì una cità antica scuperta in una zona cusì grande avarà un grande impattu micca solu in u nostru paese, ma ancu in u mondu, è chì a cità antica aghjunghjera vitalità ecunomica, suciale è culturale à a nostra regione è furnisce grandi benefici ".

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì l'edifizii in a zona residenziale attuale seranu demoliti in u quadru di a lege è i citadini seranu evacuati in un'altra zona, è chì a nutizia era una burla di "1 d'aprile".

U guvernatore di u distrittu di Arpaçay, Faruk Erdem, in a so dichjarazione à u currispundente AA nantu à u sughjettu, hà dettu chì anu preparatu sta scherza per attirà l'attenzione nantu à i travaglii di a linea ferroviaria BTK in corso in u distrittu è per ricurdà u 1 d'aprile.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*