Lütfi Elvan: Avemu spesu 100 miliardi TL per investimenti in autostrada

Lütfi Elvan: Avemu spesu 100 miliardi TL per investimenti stradali. U Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan hà dettu: "A quantità chì avemu spesu in u trasportu terrestre solu in l'ultimi 12 anni hà righjuntu 100 miliardi TL".
Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, Elvan hà assistitu à a 64th Reunione di i Managers Regionali di l'Autostrade. Parlendu à a riunione, u Ministru Elvan hà dichjaratu chì una di e dinamiche più impurtanti di u sviluppu è u sviluppu hè l'autostrade è hà dettu: "U trasportu stradale o solu l'autostrada hè una di e parti impurtanti di l'accessibilità. Quandu guardemu prima di u 2002, l'infrastruttura di trasportu era sottu à i normi di i paesi in via di sviluppu, è ancu di esse à i standard di i paesi sviluppati, in termini di terra, mare, ferrovia è via aerea. Tuttavia, in l'ultimi anni 12, soprattuttu cù l'investimenti assai serii fatti in u settore di u trasportu, Turchia hà righjuntu i standard di i paesi sviluppati in parechji spazii. A quantità chì avemu spesu solu in u trasportu terrestre in l'ultimi 12 anni hà righjuntu 100 miliardi TL. Questa hè una quantità assai impurtante è oghje ci hè una Turchia chì hà veramente avvicinatu à i normi di i paesi sviluppati in quantu à i normi di l'autostrada ", disse.
Dichjarà chì l'investimenti di l'autostrada da fà cuntribuiscenu à u sviluppu ecunomicu è u sviluppu di Turchia, u Ministru Elvan hà enfatizatu l'impurtanza di cunfortu è cunvenzione in u trasportu stradale. Evidenziando l'impurtanza di l'autostrade in u sviluppu è u sviluppu di un paese, Elvan hà cuntinuatu cusì:
"L'investimenti da fà in u campu di l'autostrade seranu un fattore impurtante sia per aumentà a nostra competitività sia per riduce ancu di più i costi, in particulare i costi di trasportu. Mentre valutanu i prughjetti, duveranu avè una cunniscenza di guardà a scala macro oltre à vede a scala micro.
U Ministru Elvan hà dettu: "Per noi, i prughjetti di primura più altu sò i prughjetti chì seranu finiti in 2014 cù una appruvazioni raghjone, è i prughjetti inclusi in u prugramma d'investimentu sò i prughjetti di più priorità. Se avemu da finisce in u 2014 cù una indennità raghjone, duvemu finisce questi prughjetti immediatamente. A nostra seconda priurità sò i prughjetti chì sò stati licitati è chì pudemu compie in 2015 cù una appruvazioni raghjone.
Parlendu di i travaglii realizati in u quadru di a lege 2886, u Ministru Elvan hà dettu: "Per finisce i prughjetti realizati in u quadru di a lege 2886 u più prestu pussibule. Un prughjettu chì principia in u 1990 hè sempre in corso. Ùn ci hè micca cusì, ùn permetteraghju micca i colpi di ricunniscenza, lasciami dì chjaramente, a finirete. In autri paroli, avà compie i prughjetti realizati in u quadru di u 2886 è andai avà à l'offerta secondu a nova Legge di l'offerta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*