Rally Naziunale à Automechanika Istanbul Fair

À u Rally Naziunale Automechanika Istanbul Fiera: I giganti di l'industria di l'automobile si sò riuniti à a fiera Automechanika Istanbul 2014, organizata cumuna da Messe Frankfurt è Hannover Fairs Turkey. À a fiera, chì copre tutti i rami di l'industria di l'automobile è di a fabricazione, 1475 cumpagnie cuntinueghjanu à prumove i so prudutti in una zona di 34 mila 791 metri quadrati. A fiera hà attiratu un grande interessu da i participanti lucali è stranieri; In più di i prudutti chì sò XNUMX per centu pruduciutu naziunale, hà ancu pigliatu u so postu in tecnulugia chì serà utilizatu per a prima volta in u mondu. Parechji prudutti, da a prima vittura di corsa originale prodotta in casa à i sistemi di sospensione è i meccanismi elettronici di guida, sò stati presentati à i visitori. Burcu Çetinkaya, chì hè statu sceltu cum'è u megliu pilotu di rally femminile di u mondu per quattru anni consecutivi, hà scontru cù i so fanni à a fiera Automechanika.
Giganti di l'industria di l'automobile da quasi 40 paesi anu participatu à a fiera, chì hè stata in u nostru paese, chì hà una parte significativa in u mercatu internaziunale grazia à l'industrializazione è a stabilità ecunomica. Parechji prudutti, in particulare da i sistemi elettronichi di l'automobile à l'accessori di l'auto, da l'equipaggiu di riparazione è di mantenimentu à stazioni di serviziu è materiali di lavaggio di vittura, sò stati presentati à i visitori è l'investituri.
L'AUTOMOBILE DOMESTICA hè u sognu di tutti !
Naziunale di Rally Driver Burcu Çetinkaya, chì hà fattu dichjarazioni nantu à u settore; "A caratteristica più impurtante di Turchia hè chì pudemu pruduce prudutti d'alta qualità è boni in u settore di i pezzi di l'auto. In quantu à u settore, tutti sognu di a pruduzzione domestica di l'automobile. L'assemblea di marchi stranieri in Turchia ùn hè micca classificatu cum'è pruduzzione domestica. Ci sò parechji prudutti chì sò stati classificati cum'è domestici finu à avà, ma nimu di elli sò veramente domestici. In questu rispettu, a subindustria di l'automobile domestica hè veramente assai impurtante. Ancu s'ellu ùn ci hè micca automobile domestica, u fattu chì e parti di l'automobile domestica sò incluse in u settore face a Turchia un paese forte in u settore di l'automobile. Dunque, quandu mettemu tutti questi inseme, i pezzi di l'automobile domestica furnisce l'orgogliu di l'automobile domestica, almenu parzialmente. "Sentimu questu orgogliu duie volte più in questa fiera". disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*