I servizii di treni d'alta velocità Polatlı-Istanbul Aperti in maghju

I servizii di treni d'alta velocità Polatlı-Istanbul aperti in maghju: u guvernatore di u distrittu di Polatlı, Gürsoy Osman Bilgin, hà dettu in a so dichjarazione chì i servizii di treni Ankara-Polatlı-Istanbul apriranu in maghju. Bilgin hà dettu in a so dichjarazione: "Attualmente, questu hè l'unicu stabilimentu in Turchia cù una stazione di treni d'alta velocità. Ci sò in Eskişehir è Konya, ma questu hè l'arrangiamentu di e vechji stazioni. "Attualmente, quandu partemu da Ankara, parechji di i nostri treni d'alta velocità si fermanu in Polatlı è si fermanu à a nostra stazione". Dittu. Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) Süleyman Karaman hà datu pocu infurmazioni nantu à i travaglii di treni d'alta velocità.

BİLGİN: A LINEA DI TRENO DI ALTA VELOCITA ANKARA-ISTANBUL SERA APERTA DA A FINI DI MAI

U guvernatore di u distrittu di Polatlı, Gürsoy Osman Bilgin, hà dettu: "Attualmente, questa hè l'unica zona residenziale cù una stazione di treni à alta velocità in Turchia. Ci sò in Eskişehir è Konya, ma questu hè l'arrangiamentu di e vechji stazioni. Attualmente, quandu partemu da Ankara, parechji di i nostri treni d'alta velocità si fermanu in Polatlı è si fermanu à a nostra stazione. Avemu l'uppurtunità di ghjunghje facilmente sia Eskişehir sia Konya da quì. Da a fine di maghju, a linea di treni d'alta velocità Ankara-Istanbul apre. U trasportu trà Polatlı è Istanbul passerà di novu per Polatlı. "Hè una grande opportunità." Dittu.

OPERA SULLA LINEA YHT ANKARA-ISTANBUL

Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) Süleyman Karaman hà datu pocu infurmazioni nantu à i travaglii di treni d'alta velocità. Dichjarà chì una di e sezioni più difficili durante a custruzzione di a linea era u passaghju di Eskişehir, Karaman hà dettu: "Per a prima volta, a linea ferroviaria passava sottu à una cità. Hè cusì in Cordoba in u mondu. "Ùn vulemu micca chì una tale transizione si ripresenta da avà", disse.

Spieghendu ch'elli avianu un disaccordu cù a municipalità in quantu à a Stazione di Eskişehir, Karaman hà dichjaratu chì i piani di a stazione sò stati cumpletati è chì l'offerta si terrà in pocu tempu. Dichjarà chì anu custruitu 755 strutture di ingegneria nantu à a linea Ankara-Istanbul, Karaman hà dichjaratu chì a sezione trà Köseköy-Gebze hè stata custruita cù una cuncessione di l'UE di 150 milioni d'euros. A linea serà cunnessa à Marmaray in 2015 è HalkalıNutendu chì ghjunghjerà finu à , Karaman hà dettu: "Dopu chì a linea hè aperta, u tempu di viaghju trà Ankara è Istanbul serà di 3,5 ore. In a prima tappa, 16 voli seranu urganizati ogni ghjornu. Dopu a cunnessione à Marmaray, ci sarà un serviziu ogni 15 minuti o meza ora.

Avemu ancu realizatu un sondaghju nantu à i prezzi di i biglietti. Avemu dumandatu à u citadinu, "Quantu preferite YHT?" S'ellu hè 50 lire, tutti dicenu "cavalcheremu". S'ellu hè 80 lira, 80 per centu dichjaranu chì preferiscenu YHT. Evaluemu questi è determineremu u prezzu di u bigliettu. A custruzzione di a linea hè stata finita. Testemu avà. Cuminceremu à trasportà i passageri dopu chì e teste sò finite, pò esse u 29 di maghju. Avemu dettu: "Apreremu in marzu", ma ùn hè micca successu. L'impurtante hè chì sia messu in serviziu in modu completamente sicuru ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*