L'Angeli Custodi per Patrullà u Metro di New York

L'Angeli Guardiani per Patrol the Subway di New York: L'Angeli Guardiani tornanu in i metro per a prima volta da u 1994.
In l'ultimu mese, 7 passageri sò stati attaccati cù oggetti affilati in u metro di New York. Ancu s'è l'attacchi ùn parenu micca in relazione, hà ricurdatu l'attacchi di i ghjovani l'annu passatu chjamatu u "ghjocu knockout".
L'aumentu di u nùmeru di ghjovani chì provanu à chjappà i stranieri chì anu sceltu aleatoriamente nantu à a strada cun un pugnu hè statu riflessu in a stampa, è l'attacchi sò finiti per via di e intense misure di a polizia. Quist'annu, 7 persone scelti aleatoriamente sò stati attaccati cù arnesi di taglio in u metro di New York. Si focalizeghja nantu à a pussibilità chì l'attacchi destinati à i visi di e vittime pò ancu esse u risultatu di una onda di crimini cum'è u "ghjocu knockout" l'annu passatu.

Dumenica, a cità hà sperimentatu u sestu è u settimu incidente in menu di un mesi. I crimini spaventosi parevanu avè incitatu l'Angeli Guardiani à patrullà di novu per a prima volta in un bellu pezzu.

Per a prima volta da u 1994, l'angeli di u berrettu rossu, chì sò regularmente presenti in u metro di ghjornu è di notte, sò cumposti da membri vuluntarii cù u fundatore di u gruppu, Curtis Sliwa. E squadre di 12 vuluntarii anu da travaglià in dui turni, unu da a matina à a sera è l’altru da a sera à 7.00 ore di matina.
Sicondu a dichjarazione di Sliwa, chì hà fundatu u gruppu in u 1979, i cunduttori esigenu chì l'Angeli Guardiani cumincianu à travaglià di novu. Sliwa aghjusta chì a polizia hà bisognu d'aiutu è ùn ponu micca affruntà sta situazione.

In Manhattan, dui omi sò stati feriti dumenica cù armi affilate. risorse di polizia; Colwin McGregor, 31 anni, hà dettu chì hè statu attaccatu nantu à a piattaforma di u trenu 3.00 in u sudu à 2:XNUMX am. Sicondu a fonte, mentre McGregor si battava cù una donna, a donna hà incuraghjitu un altru omu à ferisce McGregor in faccia cù un oggettu affilatu. Tuttavia, l'arma ùn hè micca stata recuperata. Feritu, St. Luke's Hospital è hè stata liberata dopu un pocu tempu.
Dopu, versu 9:00 pm, un altru omu marchjava finu à 155th Street è St. Hè stata ferita in a manu in l'attaccu à u trenu C, chì visitava a stazione di Nichols Street. U latru, chì ùn vulia micca dà a so billetera è u telefuninu, ferite a vittima cù un cuteddu. Hè infurmatu chì u criminale hà scappatu è hè sempre in fuga. U trattamentu di i feriti hè statu fattu in l'Hospital Presbyterian di New York.

A Pulizzia di New York riceverà aiutu da l'armata
U Capu di Pulizzia Bill Bratton hà dettu dumenica chì ùn era micca surprisatu da e preoccupazioni di i residenti nantu à e ferite, aghjustendu chì i New Yorkers anu u dirittu d'esse alerta per via di l'incidenti in i metro. Parlendu in u radio show di John Catsimatidis, Bratton hà attiratu l'attenzione à i treni affollati è aghjunghjenu chì e malatie mentali puderanu esse trà e pussibuli cause. Bratton hà dettu chì riceveranu assistenza da l'armata è ancu da l'Angeli Guardiani.
A fine di a settimana passata, i guardiani naziunali, chì anu patrullatu i centri di transitu di a cità, cumpresa a Penn Station, parenu avè riapparsu in a scena di u crimine in a stazione di metro di Brooklyn Barclays dapoi a caduta di u 2014.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*