Misura ecologica per l'accidenti in autostrade

Misure ecologiche contr'à l'accidenti nantu à l'autostrade: U Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua custruisce ponti ecologichi nantu à l'autostrade per prevene l'accidenti di trafficu causati da a fauna salvatica.
Sicondu a dichjarazione scritta fatta da u Ministeru, a Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è di i Parchi Naziunali hà preparatu u Prughjettu di Mortalità di l'Animali Selvatici (KARAYAP) nantu à Strade è Fora. In questu cuntestu, i ponti ecologichi da esse custruitu nantu à l'autostrade impediscenu a perdita di vita è di pruprietà causata da accidenti di trafficu causati da a fauna salvatica. Cù u prugettu, i punti induve l'accidenti in relazione à a fauna salvatica sò spessu saranu determinati.
E rete stradale è ferroviaria si sviluppanu rapidamente per risponde à i bisogni chì nascenu in u risultatu di i sviluppi ecunomichi è industriali. Sta situazione influenza negativamente a fauna salvatica. In particulare, l'autostrade è e strade divise causanu a divisione di l'abitati di a fauna è i boschi. I splits resultanti creanu pupulazioni indipindenti più chjuche di piante è animali, facendu e spezie più vulnerabili à l'estinzione. Inoltre, e strade chì passanu per l'abitati di l'animali salvatichi aumentanu l'accidenti di trafficu. Per questi mutivi, i barrieri ecologichi (passaghju, passaghju sottu) seranu creati in spazii sensibili identificati in u scopu di u prugettu. Inoltre, a Direzzione Generale di l'Autostrade serà infurmata è e novi strade è e ferrovie da esse custruitu seranu furnite da a custruzzione di ponti in u scopu di sti dati.
In a dichjarazione, u Ministru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, Veysel Eroğlu, hà dettu: "Cù u prugettu, a stampa lucale è naziunale serà ancu seguita è e dati seranu inclusi nantu à a mappa. Cusì, cù sta mappa, serà ancu realizatu un sondaghju di esistenza-assenza chì dà infurmazione nantu à a fauna salvatica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*