Questionnaire da Kart nantu à a 2ª Stazione Ferroviaria Alta Velocità

Questionnaire da Kart nantu à a 2ª Stazione Ferroviaria Alta Velocità: CHP Konya Deputy Atilla Kart, una dumanda scritta da risponde à u Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, Lütfi Elvan, nantu à u travagliu di prughjettu in corso per a custruzzione di a 2ª Stazione Ferroviaria Alta Velocità in Konya hà dumandatu

A pruposta di Atilla Kart nantu à u sughjettu hè a siguenti: In u scopu di i travaglii di u prugettu per a custruzzione di a 2ª Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità da esse custruita da i Ferroviari Statali in Konya, i travaglii di espropriazione cuntinueghjanu in u Centru di Konya; in ogni modu, durante questi travaglii, un prezzu di 400 TL per metru quadru hè statu apprezzatu, u valore apprezzatu era insufficiente è hà fattu soffrenu i titulari di diritti; Esprimendu chì, ancu s'ellu ùn ci hè micca una situazione speciale è straordinaria chì richiede un sequestro urgente, ùn hè micca capitu perchè stu metudu hè appiicatu; E dumande espresse in a pruposta sò state suscitate.

Siccomu a nostra mozione citata ùn hè micca stata risposta in u tempu debitu, sta situazione hè stata annunziata in a lista di i Documenti Entranti datata u 23 di ferraghju 2014. Malgradu l'attitudine insensibile di u Ministru destinatariu; L'impurtanza di u prublema è per informà u publicu Konya currettamente è per prevene speculazioni create da u Guvernu, hè diventatu necessariu di indirizzà una volta di più e dumande suscitate in a mozione citata à u Ministru pertinente; 1- Ancu s'ellu ùn ci sò micca situazioni spiciali è straordinarie specificate in a lege, perchè hè statu appiicatu u metudu di sequestra urgente ? 2- In quale zona sarà realizata a custruzzione di a 2ª Stazione Ferroviaria di Konya? Quandu seranu finiti i travaglii ? A Stazione Ferroviaria esistente continuarà à operare ? 3- U fattu chì a nostra pruposta citata ùn hè micca stata rispostu, ùn significa micca chì u guvernu hà preparatu u tarrenu di l'iniziativi speculativi in ​​u rughjonu induve hè stata fatta l'espropriazione ?

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*