Se Derince Port hè privatizatu, 250-300 milioni di dollari d'investimentu è 365 mila metri quadrati seranu pieni

Se Derince Port hè privatizatu, 250-300 milioni di dollari d'investimentu è 365 mila metri quadrati seranu pieni: una decisione di rinnuvamentu hè stata presa per a privatizazione di Derince Port, chì si trova in u distrittu di Derince di KOCAELİ è i so diritti operativi. sò sempre di TCDD. Sicondu u studiu, chì hè statu cumandatu sottu u nome di "Derince Port and Hinterland Project" prima di l'offerta, 250-300 milioni di dollari d'investimentu deve esse fattu quì dopu à a privatizazione, è ancu di riempimentu di petra nantu à una zona di 360. milla metri quatratu per l'espansione di u portu.

Cù u prugettu realizatu da a Camera di Industria Kocaeli in u scopu di u "Programma di Subvenzione di Attività Diretta" di l'Agenzia di Sviluppu di Marmara Orientale in quantu à u Portu di Derince, per u quale hè stata aperta una nova offerta per u dirittu di operare per un novu 39 anni dopu l'annullamentu di u portu. licitazioni precedenti, a cuntribuzione ecunomica di u portu di Derince hè stata maximizata. "Prughjettu di Derince Port and Hinterland" hè statu preparatu per esse estratti.

À a cunferenza di stampa tenuta oghje in a Camera di l'Industria Kocaeli, u presidente di a camera, Ayhan Zeytinoğlu, u Sicritariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu di Marmara Est (MARKA) Fatih Akbulut, è u Vice Rettore di l'Università Piri Reis, chì hà realizatu a ricerca, Prof.Dr. Oral Erdoğan hà datu infurmazioni nantu à u prugettu.

U presidente di a Càmera di l'Industria di Kocaeli, Ayhan Zeytinoğlu, hà dettu chì volenu esse una parte di questa attività cum'è a Càmera di l'Industria in u Portu di Derince, chì serà privatu prima. Zeytinoğlu, spieghendu chì a capacità di finanziamentu di a camera hè certa, è chì ùn anu micca a pussibilità di cumprà stu portu, hà dettu: "Pudemu cuntribuisce à e cumpagnie chì ricevenu l'offerta. Vulemu avè una parolla in partenarii simbolichi fendu un pagamentu simbolicu se ne necessariu ". Zeytinoğlu hà ancu dichjaratu chì u Portu di Derince hè assai impurtante per a Turchia è hà cuntinuatu cusì:

"Hè pensatu chì ci hè bisognu di un mudellu portu in Derince Port, chì deve esse amministratu da imprenditori privati, ma in quale u cuntrollu è a supervisione hè mantinutu da u publicu. Forsi u prublema più impurtante per Derince Port in u prucessu di privatizazione hè l'estimazione di u valore portu. Assumindu chì un investimentu di circa 250-300 milioni di dollari serà fattu in un periodu di 4 anni, ci hè un valore minimu di 515 milioni di dollari è un massimu di 786 milioni di dollari, basatu nantu à i costi di prestitu di u mercatu attuale. Ma secondu e cundizioni ecunomiche di u ghjornu, pò ghjunghje à 950 milioni di dollari.

360 MILLA METRI QUADRATI SERÀ RIEMPITI À U MARE

Ayhan Zeytinoğlu hà dichjaratu chì ci sò attualmente 34 porti è moli in Kocaeli, è chì 2013 milioni di tunnellate di carichi sò stati trattati in i porti di u Golfu in u 61.1, è hà cuntinuatu cusì:

"Vulemu chì Derince Port sia privatizatu in u modu più preziosu è purtatu in l'ecunumia. Dopu à a privatizazione, un spaziu di 360 mila metri quatratu serà pienu davanti à u portu. Hè stimatu chì 5 milioni di metri cubi di roccia sarà fatta. Una zona misurata ùn serà micca fatta. Quessi sò figuri stimati. I riempimenti in Istanbul sò assai grandi di questi. Vulemu chì u Golfu sia pienu. Kocaeli hè una cità impurtante in termini di cumpetizione in u mondu. Se un investimentu deve esse fattu in Turchia, ùn vulemu micca avè un impattu negativu nantu à u futuru di u paese dicendu "Ùn vulemu micca". A tecnulugia d'oghje pò esse fatta senza dannu u mare. Aghju un dock. Pigliemu u dock in daretu ancu più luntanu. Ùn dicemu micca chì un dock deve esse custruitu nantu à a zona vergine. L'aumentu di l'ingudu in Kocaeli è l'aumentu di l'ingudu in Turchia riflette nantu à e persone. Ùn hè micca pussibule di arricchisce senza ingressu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*