A stazione di trafficu regiunale di Akçakoca hè stata aperta cù una cerimonia

A stazione di trafficu regiunale di Akçakoca hè stata aperta cù una cerimonia: a stazione di trafficu regiunale di 720 piani, custruita nantu à una superficie di 3 metri quadrati vicinu à a junzione di u paese di Dadalı in l'autostrada Akçakoca-Düzce, cù una capacità di 15 persone, hè stata aperta da U guvernatore Ali İhsan Su è u capu di a polizia provinciale Ayhan Buran.
Parlendu à a ceremonia, u Capu di a Pulizzia Pruvinciale Ayhan Buran hà dichjaratu chì a stazione di trafficu regiunale servirà trà a fruntiera Alaplı è Düzce, è chì sta stazione hè necessaria per via di l'altu flussu di trafficu in quantu à u turismu in a regione.
U guvernatore Ali İhsan Su hà toccu l'impurtanza di l'aumentu di u trasportu ferroviariu è aereu per riduce l'accidenti di trafficu in u nostru paese paragunatu à l'ultimi anni è hà dettu: "1 milione di persone perde a vita in accidenti di trafficu in u mondu. In u nostru paese, parechje misure sò state pigliate per riduce stu ritmu. Frà queste misure, l'aumentu di u trasportu ferroviariu è u trasportu aereu riduce u flussu di trafficu. "Speremu chì l'accidenti di trafficu diminuiranu in a nostra regione, è sta regione richiede chì a stazione di trafficu ghjunghje rapidamente à a scena di l'accidentu, spergu chì serà benefica", disse.
Dopu à i discorsi, a cinta hè stata tagliata, a cerimonia di apertura hè stata fatta, è sirvutu rinfreschi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*