TCDD: Marmaray hà filtratu, ma ùn ci hè nunda da teme

TCDD: Marmaray hà filtratu, ma ùn ci hè nunda da teme. Una foto presa da un utilizatore hè stata sparta nantu à u situ di spartera suciale Twitter. Mentre si vede in a foto chì ci hè una fuga d'acqua per via di una crepa in un muru vicinu à i binari di u trenu, una dichjarazione hè stata da i funzionari di TCDD.

L'ufficiali di TCDD, mentre cunfirmavanu a fuga, anu dichjaratu chì a fuga era da u latu di a terra è hà dichjaratu chì ùn ci era nunda da teme. Dichjarà chì a foto hè stata presa nantu à una piattaforma in a stazione di Yenikapı, i funzionari anu dettu: "Queste fughe sò causate da u muvimentu di l'acqua sotterranea. Questa fuga hè accaduta in a parte di a terra di Marmaray. Tuttavia, i nostri membri di u staffu intervenenu per iniezione, spruzzate l'acqua è dirighjenu à un'altra zona. In questu modu, l'acqua hè spustata sottu à u tunnel. Ma ùn ci hè nunda di teme, ùn hè micca pussibule di inundazioni Marmaray. A fuga ùn hà nunda di fà cù l'acqua di mare è i tubi in ogni modu. L'infiltrazione hè in u tunnel ", disse.

1 Comment

  1. Pensu chì u scrittore hà citatu u comunicatu di stampa di TCDD verbatim. Sì cusì; Per l'amori di Diu, fate un ochju à sta maravigliosa lingua turca... Quelli chì anu scrittu questu duveranu esse cundannati à leghje l'assurdità chì anu scrittu à voce alta almenu centu volte ogni ghjornu, ghjornu è notte, finu à ch'elli dumandanu pietà ! Quote: "... i funzionari anu dichjaratu chì hè statu filmatu nantu à una piattaforma è hà dettu: "Queste fughe sò causate da u muvimentu di l'acqua sotterranea. Questa fuga hè accaduta in a parte onshore di Marmaray. In ogni casu, u nostru persunale intervene cù l'iniezione, spruzza l'acqua è u dirige in un'altra zona. In questu modu, l'acqua hè spustata sottu à u tunnel. Ma ùn ci hè nunda da teme, ùn hè micca pussibule chì Marmaray sia inundatu. A fuga ùn hà nunda di fà cù l'acqua di mare è i tubi in ogni modu. "L'infiltrazione hè in u tunnel".
    Aghju lettu l'infurmazioni datu, ma a mo paura ùn hè micca andata. À u cuntrariu, mi sentu cum'è ch'e mi fussi pigliatu per un stupidu. L'omi eranu "intervinendu cù iniezione è spraying l'acqua ..." (Induve è cumu? Una descrizzione chì serà inclusa in a literatura) è "... dirigendu à un'altra zona ..." Ohimè, avemu una scienza di l'ingegneria povera è ùn mancanu a so lingua nativa... ! L'infurmazione deve esse precisa è comprensibile da tutti! Altrimenti, ùn pò micca esse chjamatu infurmazione è u prucessu ùn pò micca esse chjamatu infurmazione.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*