Scontru cù i Premii di Cumpagnia più Ammirata di Turchia

Incontru cù i Premii di l'Imprese più Ammirate di Turchia: Considerendu 2013 cum'è un annu indimenticabile chì hà scuzzulatu u mondu di l'affari, Capital hà dumandatu à i CEO di e cumpagnie più ammirate per a prima volta questu annu, quale caratteristica di e so cumpagnie li piacia più. I trè caratteristiche più impurtanti chì anu fattu Koç Holding a cumpagnia più ammirata à l'ochji di 1.502 managers chì participanu à a ricerca eranu a so cuntribuzione à a regione è l'ecunumia cù a so forza di travagliu è l'investimenti, essendu una cumpagnia affidabile è cumpiendu e so rispunsabilità suciale. A funzione più ammirata di Turkcell, chì era a siconda cumpagnia più admirata in 3, sicondu i gestori chì participanu à a ricerca, hè ghjunta à u primu postu cum'è i so investimenti in infurmazione è tecnulugia. Quelli chì anu sceltu Turkcell anu dichjaratu ancu chì li piacia à a cumpagnia per a so forza in a cumunicazione è a gestione di e social media, è ancu di marketing è strategie di vendita. Arçelik, chì hè classificatu 2013rd in a lista quist'annu, opera in più di 3 paesi cù i so 5 stabilimenti di pruduzzione in 14 paesi diffirenti, à dì Turchia, Romania, Russia, Cina è Sudafrica. Cum'è unu di i principali attori di u mondu in u so settore, i 100 mila impiegati di Arçelik in u mondu travaglianu in piena armunia. Sicondu a ricerca, u successu di Arçelik in a liga di l'acclamazione deriva da i so risorse umani dedicati, travagliadori, innovatori, diligenti è ben equipati.
U travagliu di campu di a ricerca, chì hè stata iniziata da GfK in nome di Capital Magazine in August 2013, hè stata realizata trà u 2 di settembre è u 5 di nuvembre 2013 utilizendu a tecnica di ricerca in linea. In u scopu di a ricerca, un ligame di ricerca in linea hè statu mandatu à 8500 amministratori chì rapprisentanu u mondu cummerciale. In a ricerca giganti, in quale 500 manager di più di 1502 cumpagnie anu participatu, i 20 cumpagnie più ammirate di Turchia, è ancu e prime 42 imprese più ammirate in 3 settori sò stati determinati ponderendu e cumpagnie di i participanti secondu l'ordine di apprezzazione, i vincitori sò stati premiati.
Sinan Kılıçoğlu: "U modu per esse una cumpagnia di successu hè direttamente proporzionale à l'aumentu di l'investimenti IT"
T-Systems Turkey General Manager Sinan Kılıçoğlu hà valutatu u criteriu di "investimenti di l'infurmazioni è di a tecnulugia" direttu à i gestori chì participanu à a ricerca cum'è seguitu: Oghje, e cumpagnie sò valutate più secondu criterii cum'è a qualità di u produttu è di u serviziu, u rendimentu finanziariu, a satisfaczione di i clienti. cumpetenze innuvazione, è a satisfaczione di l'impiegati. In questu rispettu, ùn hè micca surprisante chì l'executive prestanu più attenzione à questi criterii in l'inchiesta "Most Admired Companies". In cunsiderà chì l'investimenti in TI sò più bassu in i criterii di esse u più ammiratu in u passatu, hè un sviluppu assai impurtante chì ancu l'investimenti in TI sò trà i 10 principali criteri per esse una cumpagnia ideale. In fatti, in my opinion, hè un indicazione di a furmazione di una cuscenza impurtante in stu campu. In questu sviluppu, u travagliu fattu da e cumpagnie IT in Turchia è di sicuru l'aumentu di l'investimenti fatti da e cumpagnie in questu campu hà una grande parte.
Ci hè ancu esse nutatu chì quasi ogni una di l'imprese chì si distinguenu in i so settori sò oghji cuscenti chì u modu per esse successu in a satisfaczione di i clienti, essendu una cumpagnia innovativa è ancu a solidità finanziaria hè direttamente proporzionale à l'aumentu di l'investimenti IT.
Tibet Eğrioğlu: "Adecco Turchia cuntinua i so investimenti in u so 20u annu"
Facendu un discorsu à a notte, Adecco Eastern Europe è Turkey Regional Director Tibet Eğrioğlu; "Cum'è Adecco Turchia, ùn avemu micca rinunziatu à i nostri investimenti per cuntribuisce à u sviluppu di u nostru paese. In u 20 anniversariu di a creazione di Adecco Turchia, avemu stabilitu duie cumpagnie più è hà fattu dui investimenti impurtanti.
Prima, avemu purtatu una di e nostre marche glubale, Badenoch & Clark, in Turchia, chì furnisce servizii di selezzione è piazzamentu per pusizioni finanziarie medie è senior.
Tibet Eğrioğlu hà ancu mintuatu chì a Legge di Relazioni Temporanee di l'Impiegazione ùn hè ancu entrata in vigore è hà dettu: "U prugettu di a lege di "Relazioni di Impiegazione Temporanea", chì aumenta l'impieghi di 2% in ogni paese d'origine, hè sempre nantu à u scaffale. Se sta lege entra in vigore, circa 3 mila novi impieghi seranu creati finu à 500 anni, a maiò parte di i quali seranu furniti da imprese preziose in questa sala ".
Cüneyt Ağca: "Hè assai significativu per esse a cumpagnia più ammirata in u so settore"
U direttore generale di Opet, Cüneyt Ağca, hà dettu u seguitu nantu à u primu postu di Opet in u settore di u carburante; Per a nostra marca, chì hè stata premiata parechji premii naziunali è internaziunali cum'è una ghjovana cumpagnia di 22 anni, per a prima volta questu annu, hè assai significativu per esse a cumpagnia più ammirata di u mondu cummerciale è u so settore. U fattu chì u nostru successu hè incurunatu nantu à e plataforme cusì preziose ci dà orgogliu è felicità è aumenta a nostra motivazione, mentre chì à u stessu tempu porta rispunsabilità. In u prossimu periodu, continueremu à fà a diferenza cù a listessa intelligenza, per mantene a nostra pusizioni pioniera è innovativa è per rende sustinevule.
Aziende premiate:
A SOCIETÀ PIÙ PIACATA DI TURCHIA
KOC HOLDING
A SEGUNDA COMPANYA FAVORITA IN TURCHIA
TURKCELL
A TERZA COMPANYA FAVORITA DI TURCHIA
ARCELIK
VINCITORI DI L'INDUSTRIA DI PACKAGING
POLINAS
DISTRIBUZIONE DI CARBURANTE E INDUSTRIA LUBRICANTI
OPET
VINCITORI DI SETTORE INTERMEDIU
INVESTIMENTI D'AFFARI
VINCITORI DI INDUSTRIA BANCA
BANCA GARANTI
VINCITORE DI INDUSTRIA INFORMATICA
IBM
VINCITORE DI SETTORE DI PENSIONI INDIVIDUALI
ANADOLU HAYAT PENSION
VINCITORI DI L'INDUSTRIA BISCOTTA-CHOCOLATE
ETI
VINCITORI DI L'INDUSTRIA DI PITTURA
MARSHALL
VINCITORI DI CEMENT INDUSTRY
AKÇANSA
PRIMU IN U SECTORE DI CONSUMU DURABLE
BSH
VINCITORE DI L'INDUSTRIA DI FERRO
EREGLI DEMIR CELIK
VINCITORI DI SETTORE ENERGIA
ENERGIA
VINCITORI DI SETTORE E-COMMERCE
ANDAndu
VINCITORI DI FACTORING INDUSTRY
FACTORING YAPI KREDI
PRIMA INDUSTRIA DI VESTIBILITÀ E SHOPPING
LC WAIKIKI
VINCITORI DI L'INDUSTRIA ALCOLICA
ANATOLIAN Efesu
VINCITORI DI BEVANDA NON ALCOOLICA
COCA-COLA
VINCITORE DELL'INDUSTRIA FARMACEUTICA
NOVARTIS
VINCITORI DI SETTORE DI COSTRUZIONE
ENKA CONSTRUCTION
VINCITORE DI CARGO, SHIPPING, LOGISTICS SECTOR
LOGISTICA BORUSAN
VINCITORE DI L'INDUSTRIA DI Leasing
YAPI KREDI LEASING
VINCITORI DI L'INDUSTRIA DEL MOBILE
IKEA
VINCITORE DELL'INDUSTRIA DI CARTONE CORRUGATE
CARTON MODERNU
VINCITORI DI INDUSTRIA RETAIL ORGANIZZATA
MIGROS
VINCITORE DI SETTORE HOTEL AND ACCOMMODATION
DIVAN HOTEL
VINCITORI DI INDUSTRIA AUTOMOTIVE
MERCEDES-BENZ TURCA
PRIMU IN L'INDUSTRIA DI PRODUTI DI CARNE IMBALLATA
PRIMAVERA
VINCITORI DI AGENZIA DI PUBLICIDAD
MEDINA TURGUL DDB
VINCITORE DI SETTORE CERAMICA E MATERIALI DI COSTRUZIONE
ECZACIBAŞI VITRA
VINCITORI DI L'INDUSTRIA DI ASSURANCE
ALLIANZ ASSURANCE
VINCITORE DI L'INDUSTRIA DI LATTI È PRODUTI LATTI
SÜTAŞ
MARCHU TECHNOLOGY
TEKNOSA
VINCITORI DI INDUSTRIA TESSILE
KORDSA
VINCITORE DELL'INDUSTRIA DI TELECOMUNICAZIONE
TURKCELL
Vincitore di l'industria di i prudutti di pulizia
UNILEVER
VINCITORE DI TURISMU È AGENZIA
ETS TOUR
ELETTRONICA DI CONSUMER
ARCELIK
INDUSTRIA AUTOMOTIVE SUPPLY
BOSCH
CONSULENZA SOFTWARE
IBM
CONSULENZA DI GESTIONE
MCKINSEY
SERVIZI AUDITI
PWC

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*