Prughjettu di trenu d'alta velocità Ankara-Sivas è a strada circundante di Sivas (News Speciali)

Prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Sivas è a strada di Sivas: Abdullah Peker hà dichjaratu chì u prughjettu di a strada di Sivas deve esse implementatu è u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Sivas deve esse cumpletu rapidamente.

Abdullah Peker, Vicepresidente di l'Unione per i Diritti di i Trasporti è Ferroviari affiliata à HAK-SEN, hà dichjaratu chì u prughjettu di a strada circundante di Sivas deve esse implementatu è u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Sivas deve esse cumpletu rapidamente. Peker, in a so dichjarazione scritta, hà dichjaratu chì in i primi anni di a Republica, una grande impurtanza hè stata attribuita à e ferrovie, ma in u cursu di u tempu, ci hè statu un sviluppu inversu. Dichjarà chì 1 per centu di u trasportu hè fattu per ferrovia, Peker hà dettu: "Semu l'ultimi trà i 9 paesi in Europa. E strade esistenti anu da esse rinnuvate prima di i prughjetti di treni d'alta velocità. In u trasportu è u trasportu, a priorità deve esse data à e ferrovie è un novu prughjettu di trasportu deve esse preparatu per pudè ghjunghje à u listessu livellu cù i paesi europei.

Elencu l'applicazioni è l'opere chì vulia esse implementate in u campu di u trasportu, Peker vulia chì u prughjettu chì anu preparatu per a strada di u circondu di Sivas si mette in pratica immediatamente. Peker hà dettu: "Aspittemu l'interessu in u prugettu per fà ciò chì hè necessariu per mette in pratica. Chjamu i candidati di i partiti pulitichi da quì, per piacè sustene stu prughjettu ".
Dichjarà chì u prughjettu di a strada di u circondu di Sivas deve esse implementatu, Peker hà nutatu chì u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas deve esse cumpletu rapidamente.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*