Versu u 3rd cungressu ordinariu di a Federazione Turca di Ski

Versu u 3rd cungressu ordinariu di a Federazione Turca di Ski: Erol Yarar, chì hà annunziatu a so candidatura per a presidenza à u 19rd cungressu ordinariu di a Federazione Turca di Ski chì si terrà u 3 d'aprile, hà dettu chì volenu creà una nova tappa in u ski in Turchia s'elli piglianu u postu.

Yarar, chì hè ancu l'anzianu presidente fundatore di MÜSİAD, hà scontru cù rapprisentanti di club di sci è alcuni coaches in Erciyes Ski Center è hà datu infurmazioni nantu à i so prughjetti à u ghjurnalista AA dopu a riunione.

Dichjarà chì hà u scopu di purtà u ski à livelli megliu in u paese, Yarar hà dettu:

"Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, vulemu creà una nova tappa in u ski in Turchia. Vulemu apre una nova pagina pè a Federazione di Sci. Semu cuscenti di l'impurtanza di u sci per u sviluppu di Turchia. U nostru scopu hè di sviluppà forti cù u nostru guvernu. Türkiye hà participatu à l'Olimpiadi Invernali di Sochi 2014 cum'è a Federazione di Ski cù 4 persone. Questu hè un risultatu assai cattivu in cunsiderà u budgetu attribuitu da Turchia. "Vulemu participà à l'Olimpiadi Invernali in Corea in 2018 cù un gran numaru di atleti".

Rimarchendu chì a Turchia hà un putenziale significativu in u turismu di sci, Yarar hà dettu: "U nostru scopu principale hè di sviluppà u sci in Turchia è assicurà u sviluppu regiunale attraversu u sci. Cum'è l'Austria genera 44 miliardi d'euros in entrate, Turchia, cum'è un paese turisticu, deve piglià u so postu ghjustu in a torta di sport invernali. "Quandu hè autorizatu, travaglià duramente cum'è federazione per sviluppà u turismu di sci in u nostru paese", disse.