L'offerta di metro di Doha per un valore di 4.4 miliardi di dollari hè stata attribuita à dui giganti turchi

L'offerta di metro di Doha per un valore di 4.4 miliardi di dollari, dui giganti turchi: YAPI Merkezi è STFA vincenu l'offerta per a "Line d'oru", a linea più grande in u scopu di u Metro Qatar Doha, cù un costu di custruzzione di 4.4 miliardi.

A linea di metro Gold Line, chì serà custruita da Qatar in preparazione per a Copa Mondiale 2022, hè u prughjettu più grande trà l'investimenti fatti in preparazione per a Copa Mondiale 2022.

Cù a ceremonia di firma in Qatar in aprile, STFA è Yapı Merkezi anu firmatu a più grande offerta per i contractors turchi à l'esteru finu à avà.

Parechje cumpagnie di Turchia è di u mondu anu dumandatu impieghi in Qatar per investimenti cum'è metro, stazioni di metro, ferrovie, stadi, centri commerciali, alberghi, autostrade, ponti, tunnel immersi è serbatoi. Per l'offerta di Doha Metro, chì hè unu di i più impurtanti di questi, circa 700 cumpagnie anu dimustratu interessu in u prughjettu di u metro, è 290 schedarii di qualificazione di joint venture cumposti da cumpagnie 70 presentati.

U patronu hà riduciutu u numeru di Joint Ventures à 32 è dopu à 18 è hà invitatu i joint ventures à l'offerte da esse tenute. U cuntrattu per a custruzzione di a linea Gold Line, unu di i quattru rami di Doha Metro, hè statu firmatu da STFA è Yapı Merkezi. U prughjettu, chì hà un periodu di custruzzione di 54 mesi, hè previstu per esse cumpletu in 2018.

CORSA CONTRA I GIGANTI DI U MONDU

L'offerta Gold Line, presentata da Yapı Merkezi è STFA, hà pigliatu circa 2 anni. In l'ultima tappa, a joint venture di STFA è YM, Impregilo (Italia)-SK (Korea) Joint Venture, Hochtief (Germania) - CCC (Grecia / Palestina) Joint Venture è BAM (Paesi Bassi)-Sixco (Belgiu) - Cumpetenu contr'à Midmac (Qatar) OG. In a fase finale di u prugettu, STFA è Yapı Merkezi, chì sò stati lasciati solu cù a Joint Venture guidata da Hochtief, eranu i firmatarii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*