Custruzzione di u ponte di Nissibi vicinu à a fine

Custruzzione di u ponte di Nissibi vicinu à a fine: A custruzzione di u ponte di Nissibi, chì serà u terzu ponte più longu in Turchia cum'è ponte sospesu quandu hè finitu, hè ghjunta à a tappa finale.
A custruzzione di u ponte Nissibi, chì serà u terzu ponte sospesu più longu in Turchia, hè ghjunta à a fine.
Dopu a cullizzioni d'acqua in Atatürk Dam, u ponte chì furnisce u trasportu nantu à l'autostrada Kahta-Siverek-Diyarbakır era sottu à l'acqua. Dopu, i citadini chì venenu da l'est anu cuminciatu à aduprà a strada Şanlıurfa cum'è una via d'uscita à punente.
A fundazione di u novu ponte, chì a ghjente di a regione hà parlatu dapoi anni, hè stata posta in 2012 cù una ceremonia à a quale u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım. U ponte era chjamatu "Nissibi", un anticu insediamentu in a zona.
U span mediu di u ponte di 100 metri di longu nantu à u lavu di diga, chì costarà circa 610 milioni di lire, hè pianificatu cum'è 400 metri.
U guvernatore di u distrittu di Siverek, Hamza Erkal, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì a distanza di trasportu trà Diyarbakir è Adıyaman hè stata allargata per via di l'inundazioni di u vechju ponte.
Apuntendu chì u prublema di trasportu hà affettatu negativamente u turismu di a regione, Erkal hà dettu: "Cù l'apertura di u ponte, u tempu serà eliminatu è i nostri invitati seranu più faciuli à l'accessu à e sculture giganti, in particulare in u Monte Nemrut".
Erkal hà dichjaratu chì u ponte, chì hè finitu à 70 per centu, hè previstu per esse messu in serviziu in circa 6 mesi.
"Contribuirà à u turismu di u sud-est"
Aydın Aslan, Vice Direttore Provinciale di Cultura è Turismu, hà ancu ricurdatu chì a Regione di l'Anatolia Sud-Est hà ricchezze storiche è hà dettu chì i servizii di l'infrastruttura sò di grande impurtanza per prumove megliu l'artefatti.
Enfatizendu chì u putenziale turisticu di a regione serà significativamente alleviatu cù u sollievu di u trasportu, Aslan hà dettu: "Nissibi serà u terzu ponte sospesu più grande di Turchia. Pensemu chì stu prughjettu farà una grande cuntribuzione à u turismu di u Sudeste. Quandu hè finitu, a regione averà un travagliu magnificu ", disse.
Aslan hà aghjustatu chì e cumpagnie turistiche in a regione aspettanu chì u travagliu sia finitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*