I residenti di Bilecik piglianu u trenu d'alta veloce da Bozüyük

I residenti di Bilecik piglianu u trenu d'alta velocità da Bozüyük: Vice Direttore Generale di Ferrovie Statali İsa ApaydınEllu disse chì a stazione di treni d'Alta Velocità in Bozüyük hè per esse finita, è a ghjente di Bilecik entrerà è scenderà da u trenu d'alta velocità da quì. Apaydın hà dettu chì a fine di a stazione di Bilecik hè in Aostu.

U guvernatore di Bilecik Ahmet Hamdi Nayir è u Diputatu Generale di Ferrovie Statali (TDDY) İsa Apaydın, hà fattu un esame à a Stazione Bilecik High Speed ​​​​(YHT).

U guvernatore Nayir, u direttore generale di DDY Apaydın, u cumandante di a gendarmeria provinciale Alpay Alper Sır, u direttore di a polizia provinciale Eyüp Özüdogru, u capu di u dipartimentu DDY İsmail Murtazaoğlu è u direttore di filiale Özgür Karabacak anu fattu un esame à a stazione Bilecik YHT, chì hè in custruzzione, è hà ricevutu informazioni da a custruzzione. autorità.

U guvernatore Nayir, chì hà ricivutu infurmazioni nantu à u Centru di Controlu è u sistema di signalazione da Ferit Peremeci, u rapprisentante di a cumpagnia di l'imprenditori, hà dettu: "Cù u YHT misu in serviziu, a nostra pruvincia avarà un grande vantaghju è sarà allevata in tutti l'aspetti. Risponderà à e nostre aspettative in termini di cultura è turisimu. Pigliamu ogni tipu di misure in quantu à a sicurità. Attualmente, u travagliu di a stazione YHT cuntinueghja, serà finitu in pocu tempu è serà messu in serviziu ", disse.

U Diputatu General Manager di DDY Apaydın hà ancu dumandatu à i ghjurnalisti se u 29 di Maghju di YHT hà da ritruvà. À a quistione, hà dichjaratu chì i studii per a so furmazione cuntinueghjanu senza interruzzione, ma ùn ci hè micca una data chjara, è l'apreranu prestu.

Nutendu chì a stazione serà finita in Aostu per via di cambiamenti in u prughjettu di a stazione YHT, Apaydın hà dettu chì i citadini ponu aduprà a stazione di Bozüyük durante stu periodu è chì offrenu a stazione di Bilecik à a ghjente di Bilecik u più prestu pussibule.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*