İZBAN Karşıyaka L'occupazione in a stazione hè finita

İZBAN Karşıyaka L'occupazione in a stazione hè finita: Quelli chì si battenu per truvà suluzioni permanenti à u prublema di l'occupazione di pavimenti è di peddling in u distrittu Karşıyaka Municipalità, dopu à a strada di caffè in Bostanlı, İZBAN Karşıyaka Pigliò ancu a parte alta di a stazione. E stalle chì impediscenu à i citadini di passà sò state sguassate. U sindaco Hüseyin Mutlu Akpınar hà dettu: "Faremu passi decisivi per chì i nostri citadini ponu aduprà e piazze è i marciapieli liberamente".

A PULIZIA È A SICUREZZA SONT IN GUARDA

In cunsiderà l'intense lagnanze di i citadini Karşıyaka E squadre di polizia municipali sò intervenuti per salvà a zona di a stazione da i venditori ambulanti è l'occupazione. U travagliu hè statu realizatu in cunghjunzione cù e squadre di polizia di a Municipalità Metropolitana è unità di polizia. I bancali mobili chì vendenu merchenzie in cundizioni malsane senza permessu legale sò stati cunfiscati. Dopu chì l'area hè stata adattata per l'usu di i citadini, e squadre di polizia è e forze di sicurezza anu cuminciatu à vigilà.

"SIAmu DETERMINATI, RISOLVEREMU"

Karşıyaka U sindaco Hüseyin Mutlu Akpınar hà dettu ch'elli sò decisi à risolve u prublema di l'occupazione di u trottu è di i venditori di strada, chì hè diventatu una ferita sanguinante in u distrittu. Akpınar hà dettu: "Facemu regulamenti annantu à questu tema, tenendu in contu e lagnanze di i nostri citadini. U nostru scopu primariu hè di risolve u prublema per cunsensu. "Da avà, i nostri citadini caminaranu più cunfortu nantu à e piazze è i marciapiedi". disse.

PARTI DA BOSTANLI

Karşıyaka A municipalità hà affrontatu prima u prublema di l'occupazione di i marciapiedi in u distrittu di Bostanlı, è i caffè è i ristoranti sò stati impediti di sparghje nantu à a marcia in una manera chì impedisce à i citadini di passà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*