E stazioni di treni storichi ?

Ciò chì succede à e stazioni di treni storichi: Ciò chì succede à a Stazione Haydarpaşa in u prughjettu di u trenu d'alta velocità hà cuminciatu à esse chjaru. U Ministru di Finanze Mehmet Şimşek hà signalatu chì a stazione seria inclusa in u scopu di a privatizazione. Ebbè, Gebze-Söğütlüçeşme è Sirkeci-Halkalı Chì succede à e stazioni storichi trà

I travaglii di rinnuvamentu di e ferrovie realizati in u scopu di u trenu d'alta velocità è di i prughjetti di Marmaray anu fattu chì i residenti di Istanbul si scurdanu di u fischiu per l'ultimu annu. U destinu di a "Stazione Ferroviaria Haydarpaşa" hè unu di i prublemi più curiosi è discututi in stu prucessu. Siccomu hè unu di i punti di riferimentu di a cità, hè naturali chì Haydarpaşa sia u centru di l'attenzione. Tuttavia, Gebze-Söğütlüçeşme è Sirkeci-Halkalı U prublema di ciò chì succede à e stazioni di treni grande è chjuche chì serve nantu à e linee hè almenu cusì impurtante cum'è Haydarpaşa. Inoltre, mentre ci sò dichjarazioni chì una quantità considerableu di queste seranu distrutte o restanu inattive. Kadir Hà Università Facultà di Architettura Lettore Prof. Dr. Avemu dumandatu à Tugay Kartal da Yonca Erkan Kösebay è Haydarpaşa Solidarity chì succede à e stazioni di treni storichi nantu à a linea Gebze-Haydarpaşa.

Avè una tesi di dutturatu nantu à e ferrovie, u Prof. Dr. Erkan dice chì, postu chì u Prughjettu Marmaray hè pianificatu cum'è una ferrovia à trè binari, ùn hè micca pussibule di mantene e stazioni storichi esistenti in usu cum'è sò. Per quessa, hè previstu chì alcune di e stazioni storichi saranu demolite è una altra parte sarà fora di usu per via di a demolizione di e piattaforme davanti à elli.

Dumandemu à Tugay Kartal per spiegà u prublema in un pocu più di dettu. A so risposta hè a siguenti: "In a linea ferroviaria esistente, i plataformi sò à i bordi è a linea hè in mezu. "E ùn ci era micca manera chì puderia esse altrimenti?" À a quistione, Tugay Kartal hà dettu: "Se l'ingressu à e stazioni sò stati pensati per esse in l'edificazioni storichi, l'edificazioni storichi esistenti sò stati utilizati". ellu risponde.

Sicondu Erkan, Kartal– custruitu in u listessu perioduKadıköy U metro puderia esse trattatu inseme cù u passaghju di u tubu di Marmaray è a linea ferroviaria storica puderia esse rinnuvata è purtari e so qualità storichi à u futuru. Kartal accunsente cù Yonca Erkan nantu à questu tema. Cum'è Haydarpaşa Solidarity, à l'iniziu di u prugettu, e linee suburbane ùn devenu esse triplicate o a traversata di u Bosforu deve esse cumpletata. KadıköyAnu suggerenu chì u trafficu ferroviariu naziunale è internaziunale ùn deve esse strettu da a cunnessione cù u metro di Kartal. Tuttavia, i so avvirtimenti è suggerimenti ùn sò micca stati cunsiderati.

In quantu l'infurmazione hè stata ottenuta chì e stazioni seranu demolite o fora di usu... Per dichjarà Istanbul cum'è un patrimoniu ferroviariu, u 1.8.2007, u Cunsigliu Internaziunale di Monumenti è Siti (ICOMOS), Union Transport Unit (BTS) è a Càmera di l'Architecti di Istanbul Natura è Cultura. Una dumanda hè stata fatta à i Cunsiglii di Prutezzione di l'Assi. U Cunsigliu hà infurmatu à TCDD in una lettera chì mandava i so ufficiali à a linea ferroviaria per esaminà l'applicazione in situ. I ferrovie seranu cuparti in u scopu di a custruzzione di Marmaray CR1 prima di sta rivisione. Halkalı Hà dumandatu à a Direzzione Generale di Ferroviari, Porti è Aeroporti (DLH) cù a so lettera datata 25.6.2008 è numerata 711, chì stazioni, edifici è strutture trà Gebze seranu affettati. DLH ùn hà micca rispostu à a quistione è trasfirìu à l'Eurasia Joint Venture (Consortium), u cuntrattu rispunsevuli di a custruzzione. Cù a lettera di l'Eurasia Joint Venture datata 22.8.2008 è numerata 12555, Haydarpaşa Gebze è Halkalı Hà infurmatu à DLH è TCDD chì 29 edifici di stazione seranu demoliti è sei edifici di stazione seranu fora di usu.

"Ùn pò intervene u Cunsigliu di i Munumenti, ùn ci hè un travagliu fattu per impedisce a demolizione di l'edifizii storichi ?" A risposta à a quistione hè in Tugay Kartal: "Appartene à a linea Ferrovia Anatolia Baghdad trà Haydarpaşa è Gebze. Sirkeci Halkalı A linea hè una parte di Rumeli Railways. BTS, a Càmera di l'Architecti è l'ICOMOS applicanu à i Cunsiglii di Conservazione di u Patrimoniu Naturale di Istanbul è Izmit in 100 per prutege queste linee cù u so valore storicu è industriale di più di 2007 anni. Dopu avè esaminatu l'appiecazione, hè stata rifiutata perchè ùn ci era nisuna disposizione in a nostra "legislazione di prutezzione" per a prutezzione di e linee ferroviarie cum'è ferrovie storichi è industriali.

Erkan spiega chì l'usu di a linea Haydarpaşa-Gebze data di u 1871: "Mentre a linea Haydarpaşa, chì hà un postu impurtante in a storia ferroviaria di Turchia in l'accademia è ancu in a memoria suciale, hè prevista per esse cunservata è rinnuvata, mette un pistu nant'à a capacità di stu spaziu, priservendu cusì e so qualità storichi è per l'avvene.Un prughjettu chì ùn si pudia trasfirià hè statu messu in pratica. Cù questu statu, u Prughjettu Marmaray hà ghjucatu un rolu decisivu in l'usu di l'area di Haydarpaşa è Sirkeci Station, interrompendu a relazione ferrovia-mare chì dura da 150 anni, è hà causatu u ritiru di a ferrovia da queste zone.

Spieghendu chì u Prughjettu Marmaray hè presentatu à u publicu solu cum'è un prughjettu chì "attraversà u Bosforu cù u sistema ferroviariu", Erkan hà dettu: "U cambiamentu chì averà da esse in e linee suburbane è u cambiamentu in l'abitudini d'usu di a ghjente serà solu. esse nutatu quandu a custruzzione hè finita ". dice.

Risposta negativa à l'applicazione "Femu un museu".

Sicondu Erkan, a ferrovia avia da esse prutetta cum'è una linea. Enfatizendu chì solu strutture speciali cum'è l'edificiu di a stazione, l'alloghju è u cisterna d'acqua ponu esse registrati, Erkan hà dettu: "Malgradu questu, ancu e decisioni di registrazione ùn puderanu micca assicurà chì queste strutture sò trasferite in u futuru cù i valori chì pussedenu. Quì, i decisori sò previsti di cummentà nantu à e limitazioni imposte da e lege, cù una perspettiva storica, per u benefiziu di a sucità. ellu parla.

Hè un misteru chì succede se e stazioni storichi sò fora di usu. Per certi edifici Kadıköy U Centru Culturale Municipale hà dumandatu à TCDD ma hà ricevutu una risposta negativa. L'applicazione scritta di Zaman à TCDD in quantu à "ciò chì succederà à e stazioni ferroviarie storiche" hè statu ancu senza risposta.

Stazioni storichi ùn sò micca demoliti, ma restanu disfunzionali

Cum'è una parte di a linea anatolica di Baghdad da u latu anatolia, ci sò 27 stazioni di treni è fermate trà Haydarpaşa è Gebze. Questi sò: Haydarpaşa, Söğütlüçeşme, Kızıltoprak, Feneryolu, Göztepe, Erenköy, Suadiye, Bostancı, Küçükyalı, Idealtepe, Süreyyaplaji, Maltepe, Cevizli, Ancestors, Kartal, Yunus, Pendik, Kaynarca, Shipyard, Guzelyali, Aydıntepe, İçmeler, Tuzla, Cayirova, Fatih, Osmangazi, Gebze. Frà queste stazioni è stazioni, l'edifici di a stazione Haydarpaşa, Kızıltoprak, Feneryolu, Göztepe, Erenköy, Suadiye, Bostancı, Maltepe, Kartal Yunus sò strutture storiche è registrate. Sirkeci, una parte di a ferrovia di Rumeli Halkalı Ci sò 18 stazioni di treni è fermate trà Questi sò: Sirkeci, Cankurtaran, Kumkapi, Yenikapi, Kocamustafapasa, Yedikule, Kazlicesme, Zeytinburnu, Yenimahalle, Bakirkoy, Yesilyurt, Yesilkoy, Florya, Violet, Kucukcekmece, Soguksu, Canarie. Halkalı. A lista mandata da a joint venture Eurasia à DLH in u 2008 dice ciò chì succede à 41 stazioni. Di conseguenza, ci hè a seguente nota accantu à l'edifici di a stazione storica di Kızıltoprak, Feneryolu, Göztepe, Erenköy, Suadiye, Bostancı, Maltepe, Kartal Yunus: "Una nova stazione hè in costruzione, ma l'edificiu di a stazione esistente hè cunservatu". A storia di sti stazioni data di u periodu ottomanu. U guvernu ottomanu cunsidereghja cunnette Haydarpaşa à Baghdad. A custruzzione di a linea Haydarpaşa-İzmit hà iniziatu in u 1871 è a linea di 91 chilometri hè stata finita in u 1873.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*