U trenu d'alta velocità hè troppu lento per Malatya

U trenu d'alta velocità hè troppu lento per Malatya: U vicepresidentu di CHP Ağbaba hà reagitu à a bona nutizia chì u trenu d'alta velocità vene à Malatya in 2023.
Dichjarà chì i parlamentari di l'AKP anu utilizatu u trenu d'alta velocità cum'è un spettaculu per anni, Ağbaba hà dettu: "Hè una situazione triste per a pulitica di Malatya chì e stesse persone facenu diverse dichjarazioni annantu à u stessu prublema ripetutamente".
A scadenza per u trenu d'alta velocità à Malatya hè 2023. U Vicepresidente CHP è u Vicepresidentu di Malatya Veli Ağbaba, chì hà purtatu u prublema à l'agenda parechje volte prima è hà dichjaratu chì Malatya duverebbe prufittà di u sviluppu rapidu prima di u 2023 per via di a so situazione, hà dettu: "Un novu hè statu aghjuntu à l'ingiustizie fatte. da l'AKP à Malatya ".
Ùn pudianu micca cunvince i so ministri
Nutendu chì u prughjettu di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Malatya-Elazığ-Diyarbakır hè aspittatu cù impazienza in e pruvince di a regione, Ağbaba hà dettu: "A pupulazione tutale di queste 3 pruvince in l'est di Sivas, induve u trenu d'alta velocità. hè dumandatu à passà, hè più di 3 Millioni. Tuttavia, u Ministeru di i Trasporti avia inizialmente annunziatu chì u trenu d'alta velocità seria purtatu à Erzincan dopu à Sivas, micca in queste pruvince.
Immediatamente dopu à sta dichjarazione, avemu dichjaratu chì l'elezzione era sbagliata è esprimemu e nostre richieste in quantu à a linea Malatya. "Tuttavia, à questu puntu, simu di fronte à i ritornelli di i parlamentari AKP chì ùn puderanu micca cunvince i so ministri è un Malatya chì hè statu vittimatu una volta di più".
UN GIORNU CUSI, UN GIORNU CUSI
Nutendu chì certi parlamentari di l'AKP anu fattu dichjarazioni opposte ogni volta chì hà difesu i diritti di Malatya, u deputatu CHP Ağbaba hà dettu: "In a so dichjarazione in aprile 2014," In a riunione chì avemu avutu cum'è delegazione cù u nostru Ministru di i Trasporti, questu hè dettu per a prima volta. , è in maghju, anu ancu annunziatu u prughjettu di l'offerta per u trenu d'alta velocità "Quelli chì dicenu" l'avemu fattu "annunziate in uttrovi 2016 chì u prughjettu di l'inchiesta di a linea di trenu d'alta velocità serà finitu in 2017 ùn hè nunda di fà. divertimentu di a ghjente di Malatya ", disse.
C'È UNA FABRICA PRONTA, APERU UNA FABRICA
Ağbaba hà dichjaratu chì AKP hà agitu in modu inconsistente in quantu à a fabbrica di riparazione di vagoni è hà dettu: "Per a produzzione di treni d'alta velocità, a fabbrica di interruttori di treni d'alta velocità hè stata stabilita in Çankırı, a fabbrica di Sleeper hè stata stabilita in Sivas, è a ferrovia. fasteners sò stati stabiliti in Erzincan.
Mentre l'investimenti per e ferrovie cuntinueghjanu, a Fabbrica di Riparazione di Carru in Malatya, chì era stata inattiva per parechji anni, era prima destinata à esse trasfurmata in una prigiò, è dopu hè stata smantellata è venduta da l'Amministrazione di Privatizazione. "Da una banda, ci sò fabbriche chì restanu inattive, è da l'altra banda, apre una fabbrica di a listessa qualità gastendu milioni di lire ùn hè nunda chè un perdu di risorse pubbliche", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*