I travagliadori di Tüdemsaş anu ringraziatu à Carlos

I travagliadori di Tüdemsaş anu ringraziatu à Carlos: a Cumpagnia Annunziata di l'Industria di Macchine Ferroviari Turche hà ringraziatu à Roberto Carlos, chì hà apertu un banner per quelli chì anu persu a vita in Soma.

U Direttore Tecnicu di Sivasspor Roberto, chì hà apertu un banner cù e parolle "A nostra condolenze à quelli chì anu datu una vita per una manciata di carbone" in a furmazione di ieri in quantu à l'accidentu, chì hà risultatu in a morte di parechji minatori è l'accidentu in quale parechji minatori eranu. intrappulati sottu terra dopu à u focu chì scoppiu per via di l'esplosione di u trasformatore in a miniera di carbone in u distrittu Soma di Manisa, Soma.I travagliadori di a Cumpagnia di l'Industria Ferroviaria Turca (Tüdemsaş) anu ringraziatu à Carlos.

I travagliadori di a fabbrica chì anu seguitu a furmazione anu datu à Carlos un casco per via di a sensibilità chì hà dimustratu à i travagliadori chì anu persu a vita in Soma è invitò Carlos à a fabbrica. Carlu, invece, hà dettu ch'ellu hà un museu in a so casa è ch'ellu metterà u cascu in u so museu.

Carlos hà dettu: "U mondu sanu, in particulare u Brasile, fighjendu è pricà in un momentu difficiule micca solu per voi è i vostri culleghi, ma per tutti voi. Vulenu ancu pietà à i nostri amici persi. Allora ti ringraziu assai per a vostra visita. I nostri cori sò cun voi è elli ".

Parlendu in nome di i travagliadori di Tüdemsaş, Çetin Yurtsever hà dettu: "In nome di l'impiegati di Tüdemsaş è i membri di u Sindicatu Ferroviariu, vulemu ringrazià a direzzione di Sivasspor, u cumitatu tecnicu è l'atleti, in particulare Roberto Carlos, per a so sensibilità è e preghiere per l'accidentu. di i nostri culleghi chì sò stati martirizzati in Soma. Vulemu prisentà à ellu u cascu protettivu di i travagliadori ", disse.

I travagliadori di a fabbrica anu desideratu successu à Sivasspor contr'à Karabükspor è posanu per una foto di souvenir cù Carlos.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*