Treni terrestri di Turchia

Karakurt prima locomotiva turca
Karakurt prima locomotiva turca

I treni storichi di a terra, chì anu un passatu impurtante in Turchia è sò stati utilizati per u trasportu è u trasportu per anni dopu à 1866, anu quasi distruttu micca u pesu di l'anni, ma l'abbandunamentu. Parechji treni di vapore, chì sò stati messi in attesa à a stazione di treni Uşak, sò stati lasciati à putreri. Mentre chì i treni neri utilizati in diverse attività, cum'è scene di filmi è rievocazione di u passatu sò stati esposti in parechje cità, i treni neri storichi in Uşak sò stati lasciati à putreri.

In a Guerra di l'Indipendenza, i Treni Neri, chì anu ancu furnitu a logistica di a guerra, anu un rolu impurtante in u trasportu di suldati, armi è pruvisti à u fronte, è in u trasportu di veterani da i fronti à u spinu. Duranti stu periodu, Behiç Erkin, Direttore Generale di a Direzzione Generale di Ferrovii Anatoliani - Baghdad, hè statu onoratu sia da a Grande Assemblea Naziunale di Turchia, sia da a Medaglia di l'Indipendenza per u so successu in l'operazione impeccabile di e ferrovie.

A Stazione Ferroviaria di Uşak, induve parechji filmi sò stati girati è l'ultimi anni sò stati rianimati per via di a densità di treni neri in l'ultimi anni, hè avà intrutu in a vista di un cimiteru di treni. U trenu à vapore è a Stazione di Uşak, abbaglianti cù un clip di a canzone di Özhan Eren; Let It Go, The Steam Trains at Uşak Train Station, chì hè ancu cunnisciutu com'è u centru induve parechji travaglii cum'è Love Prisoner, Bullet Wound è Makeshift Bride sò sparati, cuntribuitu à a prumuzione culturale di a cità finu à pocu tempu fà. mentre chì i treni abbandunati cuminciaru à creà una mala maghjina sta volta. .

STORIA DI TREIN IN TURCHIA

I ferrovii, chì eranu soprattuttu operati da i pruprietarii di capitale cù u mudellu di custruzzione-operatu durante l'Imperu Ottumanu, cuminciaru à esse naziunalizati cù a Legge N ° 24 promulgata u 1924 di maghju di u 506 è sò stati strutturati sottu u nome di Anatolian - Baghdad Railways Directorate. Generale. In seguitu, cù a Legge N ° 31 di u 1927 di maghju di u 1042, chì hè stata promulgata per fà a custruzzione è l'operazione di e ferrovie inseme è per furnisce opportunità di travagliu più largu, hè stata chjamata Amministrazione di Ferrovie è Porti di u Statu-i Umumiyesi. L'urganizazione, chì hè stata amministrata cum'è una amministrazione statale cù un budgetu annessu finu à u 1953, hè stata trasfurmata in una impresa ecunomica statale sottu u nome di "Intraprisa di Ferroviari statali di a Republica Turca (TCDD)" cù a Legge N ° 29 di u 1953 di lugliu di u 6186.

INIZIU PRIMA IN IZMIR AYDIN

U trasportu ferroviariu, chì hà cuminciatu in Inghilterra per a prima volta in u mondu in u 1825, intrì in l'Imperu Ottumanu, chì u so territoriu spannò 3 cuntinenti, assai prima di parechji altri grandi paesi. Da u 1866, a lunghezza di a linea di ferrovia nantu à e terre ottomane hè di 519 km. 130 km di sta linea hè in u territoriu anatoliu, u restu 389 km hè trà Constanta-Danubiu è Varna-Rusçuk. A storia di a ferrovia in Anatolia principia u 23 di sittembri di u 1856, quandu una sucietà inglesa hà fattu u primu scavi di a linea Izmir-Aydin di 130 km, a prima linea di ferrovia. A cuncessione hè stata trasferita à a cumpagnia "Ferrovia Ottomana da Izmir à Aydın" in u 1857 à u tempu di u guvernatore di Izmir Mustafa Pasha. Cusì, sta linea longa di 130 km, chì hè a prima linea di ferrovia in i terreni anatoliani, hè stata finita in u 10 durante u regnu di Sultan Abdulaziz, cù un travagliu chì durò 1866 anni. Un'altra sucietà britannica, chì hè stata successivamente cuncessa, hà finitu a linea İzmir-Turgutlu-Afyon è a sezione di 98 km di a linea Manisa-Bandırma in u 1865.

STAZIONE TRENI UŞAK

A stazione di treni di Uşak, chì hè trà e prime pruvince à prufittà di e ferrovie è di i treni à vapore in Turchia, hè una di e stazioni impurtanti custruite da i Francesi in l'anni 1890 è cunserva sempre a so struttura storica. Per quessa, a Stazione Ferroviaria di Uşak, chì hà impurtanza storica è culturale, hà guadagnatu ancu più impurtanza in l'ultimi anni per u fattu chì cuntene decine di treni a vapore. Un'altra funzione chì rende a Stazione Ferroviaria di Uşak cusì impurtante hè chì trè di i pochi treni à vapore chì operanu in Turchia sò quì è hà u più grande attellu di mantenimentu di treni à vapore in Turchia. Mentre chì sta situazione di a stazione di treni hè piacevule, l'ultima situazione di a stazione di treni, chì hè lasciata à putreri è s'assumiglia à un cimiteru di treni, disturba parechje persone.

1 Comment

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*