L'accidentu di trenu in India 19 hè mortu

Incidente di treni in India: 19 persone sò morte è più di 100 persone sò state ferite per via di un deragliamentu di un trenu di passageri in a regione Raigad di u statu di Maharashtra in India.

Ufficiale di a Cumpagnia Centrale di Ferrovia in India hà dichjaratu chì a locomotiva è 4 vagoni di u trenu chì operanu trà Diva è Sawantwadi anu deragliatu. L'autorità anu nutatu chì l'accidentu hè accadutu fora di un tunnel trà e stazioni ferroviarie di Nagothane è Roha, à 110 chilometri à l'ouest di Mumbai, a capitale cummerciale di l'India.

Annunziandu chì i sforzi di salvezza cuntinueghjanu in a zona di l'accidentu, a polizia è i funziunarii di a ferrovia anu dichjaratu chì a causa di l'accidentu ùn hè micca cunnisciuta.

Hè statu infurmatu chì e persone di i paesi di a regione sò ghjunti à u locu di l'accidentu prima di a polizia è di i funziunarii di a ferrovia è trasfirìu assai passageri feriti à l'uspidale in Roha.

A Cumpagnia Ferroviaria Centrale hà annunziatu chì una compensazione di 3 mila 300 dollari serà pagata à i parenti più vicinu di ogni passageru chì hè mortu in l'accidentu, è una compensazione di 850 dollari serà pagata à ogni passageru feritu seriamente.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*