Şimşek: U 3u Aeroportu hè un must per a Turchia

Şimşek: U 3u Aeroportu hè una parte indispensabile di Turchia. U Ministru Şimşek hà dettu: "3. L'aeroportu hè un must per a Turchia ", disse.

  1. Mentre i preparativi rivoluzionarii per l'aeroportu cuntinueghjanu, hè dichjaratu chì i fundamenti seranu posti in ghjugnu.

U Ministru di e Finanze Mehmet Şimşek hà fattu dichjarazioni impurtanti in quantu à u 3u aeroportu di Istanbul.

Per u terzu prughjettu di l'aeroportu previstu per esse custruitu in Istanbul, u Ministru Şimşek hà dettu: "3. L'aeroportu hè un must per a Turchia ", disse.

U Ministru di e Finanze Mehmet Şimşek hà rispostu à a quistione se un rapportu EIA hè statu ricevutu à u 3u Aeroportu cum'è seguente:

"In quantu possu vede da a stampa, i fundamenti seranu posti in ghjugnu. Se i fundamenti sò stati posti, i prublemi chì avete citatu sò prubabilmente risolti. U 3rd Airport hè un must in Turchia. In fatti, avemu bisognu di un aeroportu immediatamente. L'aeroportu di Atatürk opera assai oltre a so capacità. Ùn pudemu micca risponde à a dumanda di volu di parechji paesi. Duranti a nostra ultima visita à u Golfu, avemu ricevutu assai lagnanza, mancu lagnanza, ma minacce cum'è "Se ùn permettenu micca e nostre compagnie aeree per vulà à l'Atatürk Airport, limitaremu Turkish Airlines", ma avemu trovu una suluzione. Cum'è un statu, deve esse dichjarata una mubilizazione cumpleta per a fine di u 3u Aeroportu. Se stu aeroportu ùn hè micca finitu, u turismu turcu è l'industria di l'aviazione seranu affettati negativamente, è faremu tuttu ciò chì ci vole. Avemu bisognu di finisce stu aeroportu u più prestu pussibule. L'aeroportu di Sabiha Gökçen è l'aeroportu di Atatürk si movenu gradualmente à un puntu oltre a so capacità. Andemu per una espansione à l'Atatürk Airport. Demoliteremu u terminal di carica esistente, avemu custruitu un novu terminal di carica. Custruiremu un terminal di passageri invece di quellu terminal di carica. Ci era un campu militare, l'avemu compru, l'avemu trasfurmatu in un parcheghju per l'aviò, custruemu novi taxiways. Ci hè un distrettu di stagnu quì è l'avemu demolite. Travagliemu duramente per espansione a capacità di l'aeroportu di Atatürk è purtalla à un puntu duv'ellu currirà per i prossimi anni. Dopu chì a fundazione di u 3u Aeroportu hè stata stabilita, va prestu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*