L'inglese hè indispensabile per l'industria logistica

Inglese, un Must Have per u Settore Logisticu: L'11e Summit Logisticu urganizatu da Istanbul University Logistics Club hà riunitu i nomi rispettati è ben equipati di u settore. À a cima, i prublemi attuali riguardanti a logistica sò stati valutati da perspettiva visionaria è i ghjorni di carriera sò ancu urganizati; I gestori di produttu è u Manager HR di DHL Global Forwarding, u capu mundiale in u trasportu di carichi aerei è marittimi, si sò scontri cù i studienti.
İlknur Beyazıt, Direttore di Risorse Umane di DHL Global Forwarding, chì hà assistitu à u Summit di Logistica di l'Università di Istanbul "Giornate di carriera", hà dettu à i studienti chì vulianu dirige a so carriera è riceve risposte à e so dumande nantu à u settore, ciò chì deve esse attentu in u prucessu di reclutamentu, Tecniche di preparazione di CV è entrevista. Beyazıt hà dichjaratu chì i novi graduati anu da sapè l'inglese bè perchè hè una lingua globale; Altrimenti, hà dettu, puderanu avanzà solu à un puntu in l'industria logistica. Dichjarà chì i novi graduate ùn deve esse preoccupatu di a so mancanza di sperienza di travagliu precedente in u settore logisticu, induve l'impurtanza di una forza di travagliu educata vene à u primu pianu, Beyazıt hà aghjustatu chì cù l'aumentu di a qualità di l'educazione in logistica in l'ultimi anni, l'oghje. A cunniscenza di a logistica muderna in l'imprese si sviluppa rapidamente.
Beyazıt hà ancu annunziatu chì DHL Global Forwarding hà ricrutatu 50 stagisti in tuttu l'annu è spiegò chì u stage hè estremamente impurtante in quantu à vede cumu i sugetti appresi in classi sò applicati in pratica è adattendu à a vita di travagliu. Ellu hà dichjaratu chì i stage sò assai efficaci à determinà a direzzione di a so carriera futura.
"L'inglese hè un must per i ghjovani chì vanu à u mondu"
Aumentendu a so cartera di clienti ghjornu per ghjornu in cunfurmità cù l'evoluzione in u cummerciu esteru di Turchia, DHL Global Forwarding mantene a so dirigenza, soprattuttu cù u so successu in u trasportu marittimu. DHL Global Forwarding Sea Cargo Manager Aysun Babacan, mentre sparte strategie di cummerciale 2015 cù i studienti in u panel Career Days, hà dichjaratu ch'elli vulianu esse u patronu più preferitu è ​​chì vulianu chì i ghjovani graduati cuntinueghjanu u so viaghju cun elli. Babacan hà dettu: "I studienti chì volenu fà una carriera in u settore di u trasportu marittimu anu da fà una differenza quandu si graduanu. Facemu queste riunioni per voi, i studienti. Indipendentemente da i sforzi di i vostri lettori, duvete educà. E lingue straniere sò indispensabili per noi. Siccomu sarete ghjovani chì si apre à u mondu, dà più impurtanza à a vostra lingua straniera è migliurà in questu sensu. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*