Crescendu in a logistica di distribuzione, Etis hè ancu assertivu in 2016

Crescendu in a logistica di distribuzione, Etis Logistics, chì attira l'attenzione in u settore cù e so ambiziose suluzioni di logistica integrata ancu in 2016, hà participatu à a Fiera Logistica di u Trasportu Logitrans tenuta u 18-20 di nuvembre di u 2015 è hà spartutu e so innovazioni è servizii. Dichjarà u 2015 cum'è l'annu di a crescita in a logistica di distribuzione è diventa più forte cù investimenti in questa direzzione, Etis Logistics si prepara ancu ambiziosu per 2016.

Participendu à a Fiera Logistica di u Trasportu Logitrans, u puntu di scontru internaziunale di e marche logistiche più impurtanti di u mondu, Etis Logistics hà scontru cù i so cumpagni di cummerciale, i clienti è l'attori di l'industria in a fiera. Etis Logistics hà spartutu e so innovazioni è servizii cù i visitori in a fiera tenuta à l'Istambul Expo Center.

Erdal Kılıç, Direttore Generale di Etis Logistics, hà dichjaratu chì anu assistitu à a Fiera di u Trasportu Logitrans, chì hè u puntu di scontru di u settore, quist'annu cum'è ogni annu, è chì si sò riuniti cù i so clienti è i partenarii di suluzione à a fiera.

Ricordendu chì anu cresciutu di 50 per centu in l'ultimi trè anni, Erdal Kılıç hà annunziatu chì pensanu à chjude l'annu cù un fatturatu di 240 milioni di TL. Esprimendu chì prevede una crescita di 15 per centu questu annu, Kılıç hà nutatu chì anu rinfurzatu in 2015, soprattuttu cù a so cooperazione in u campu di a logistica di distribuzione. Ricordendu chì anu realizatu u so primu investimentu di magazzinu in a logistica di distribuzione in Istanbul Esenyurt Kıraç, Kılıç hà dichjaratu chì cuntinueghjanu a so infrastruttura è l'investimenti in l'informatica è hà annunziatu chì pianificanu un investimentu di magazzinu simili in a parte anatolica in un futuru vicinu. Erdal Kılıç hà dichjaratu ch'elli anu da cuntinuà à cresce cù novi clienti in i campi di u centru cummerciale è a logistica di u mobili dopu à l'acqua, a bevanda, a catena di magazzini è a logistica agricula in 2016.

Erdal Kılıç, chì hà ancu parlatu di l'investimenti stranieri, hà nutatu chì anu focu annantu à u sviluppu di i mercati. Cuntendu a Cina, l'Africa, l'Egittu è a Russia cum'è questi mercati, Kılıç hà dettu chì anu iniziative per a Cina trà questi mercati. Esprimendu chì a Turchia si prepara à vende frutti freschi in Cina in 2016, Kılıç hà dettu: "Questu mostra in realtà ciò chì grandi opportunità chì u mercatu quì hà per altri prudutti industriali. Cum'è Etis Logistics, avemu avutu negoziazioni cù un cumpagnu lucale in Cina in 2016 per facilità l'esportazioni, urganizà l'infrastruttura logistica è furnisce un accessu faciule à stu mercatu per l'esportatori. I primi dati da i nostri scontri cù u mercatu cinese mostranu chì creendu una piattaforma cumuna, avemu fattu u primu passu in 2016 per facilità l'accessu di i nostri esportatori à u mercatu cinese. Puderemu fà questu stabilendu un centru logisticu in Cina è urganizendu l'infrastruttura di almacenamento è distribuzione cù un cumpagnu lucale ".

Fornisce servizii logistichi à 2 punti

Nutendu chì Etis hè cresciutu prima in u settore cù a logistica di carichi in massa è industriali è hà righjuntu a so dimensione attuale in pocu tempu in termini di prevalenza regiunale, cumpetenza operativa è risorse umane, Erdal Kılıç hà dettu chì Etis hà un seriu putere di accessu logisticu in a geografia di u paese. cù a so capacità di realizà operazioni logistiche in punti diffirenti 30. Dice chì l'avia. Kılıç hà dettu: "Cù stu vantaghju di a prevalenza operativa geografica è a capacità organizzativa, Etis pò furnisce un accessu logisticu à 2 punti diffirenti in Turchia à u stessu tempu".

Sottulineendu chì Etis travaglia in dui campi d'attività principali, a logistica integrata è a logistica di distribuzione, Erdal Kılıç hà dettu chì a maiò parte di trasportu di materie prime industriali in massa o prudutti semifiniti in logistica integrata. Esprimendu chì da u latu di a logistica di distribuzione, si concentranu nantu à a catena di supply chain è a gestione di magazzini è a distribuzione urbana, Kılıç hà dettu, "Etis hà un impurtante pool di trasportu in furnisce soluzioni veloci è ottimali in u mercatu di logistica cù i so veiculi di flotta autonoma è più di 20 mila subcontrattori chì travaglia cù u cuntrattu di u mercatu. . Cù una capacità di carica di più di 10 mila tunnellate per ghjornu, pudemu viaghjà in u mondu 4 volte à ghjornu cù questa grande piscina ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*