Karakurt: L'Accidenti Cuntinueghjanu à Aumentà in a Custruzzione di Strade di Treni d'Alta Velocità è i travaglii di stazione

Karakurt: L'accidenti cuntinueghjanu à aumentà in a custruzzione di strade di treni d'alta velocità è in i travaglii di stazione. U presidente di l'Unione di l'Impiegati di u Trasportu Unitu (BTS), Nazım Karakurt, hà dettu chì l'accidenti occupazionali cuntinueghjanu à aumentà in a custruzzione di strade, stazioni è stazioni di treni à alta velocità.

Nazım Karakurt, presidente di l'Unione di l'Impiegati di u Trasportu Unitu (BTS), hà dettu chì l'accidenti occupazionali cuntinueghjanu à aumentà in a custruzzione di strade di treni d'alta velocità, in i travaglii di stazione è di stazione. Karakurt hà dettu: "Infine, hè cunnisciutu da tutti chì i ministeri è l'istituzioni pertinenti eranu negligenti quandu l'assassiniu occupazionale chì hè accadutu in Soma si trasformò in un massacru. "Quandu guardemu questu, chjamemu à TCDD per cumpiendu a so rispunsabilità durante a custruzzione di sta strada di treni d'alta velocità", disse.

"Mentre i travaglii di liquidazione è di privatizazione sottu u nome di opere di ristrutturazione di e ferrovie anu cuntinuatu ininterrottamente per l'ultimi 15 anni, a sicurezza operativa hà persu a so affidabilità più chè mai in questu prucessu, è u passatu recente hà assistitu à gravi accidenti fatali, cum'è hè statu nantu à l'agenda di u paese, mentre chì l'accidenti di u travagliu causati da e cundizioni di travagliu "Hè diventatu normale", hà dettu Karakurt, è includeu e seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione scritta:

"Infine, secondu l'ultime informazioni chì avemu ricevutu in u risultatu di u colapsu di l'edificiu di l'Arifiye High Speed ​​Train Station durante a custruzzione di l'Arifiye High Speed ​​​​Train Station u 29.05.2014; 6 travagliadori sò stati feriti, è hè statu amparatu chì questi travagliadori eranu in bona salute.

Sicondu i dati di 2013, un totale di 147 accidenti accadutu nantu à e ferrovie, cum'è Train Collision, Dray (derailment trenu), Falling from the Train, è per via di sti accidenti, u numeru di morti trà i passageri-staff è altre persone hè statu annunziatu cum'è 55, è u numeru di feriti era 101. À a luce di sti dati, si pò vede quantu hè altu u tassu di accidenti in i nostri ferrovie.

Ricertamenti, parechji accidenti sò accaduti durante a custruzzione di a linea di treni d'alta velocità. Avvenimenti tristi sò accaduti, chì anu risultatu in morte è ferite, postu chì l'impiegati subcontrattuati ùn anu micca pigliatu e precauzioni necessarie per a salute è a sicurezza in u travagliu per l'istituzione è a cumpagnia pertinente.

PRECAUZIONE È EDUCAZIONE UNA OBBLIGA LEGALE

Sicondu a Legge di u travagliu, i patroni sò obligati à piglià tutte e precauzioni necessarie per assicurà a salute è a sicurezza di u travagliu in i posti di travagliu, mantene l'arnesi è l'equipaggiu cumpletu, è i travagliadori sò obligati à rispettà tutte e misure pigliate in quantu à a salute è a sicurezza di u travagliu.

Hè ubligatoriu legale per u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, DHMİ è TCDD, per riceve servizii di SALUTE E SICUREZZA OCUPAZIONALE, per stabilisce comitati nantu à questu sughjettu in i posti di travagliu, per piglià e misure di sicurezza necessarie è per furmà u so persunale periodicamente. Quandu u prublema hè esaminatu in termini di istituzioni è i prugrammi di furmazione è i normi prufessiunali sò paragunati, si vede chì a furmazione furnita in u scopu di i prublemi di salute è di sicurezza in u travagliu generale risponde à e disposizioni obbligatorie di u STANDARD NAZIONALE, ma in termini reali, a furmazione necessaria ùn hè micca datu è e precauzioni ùn sò micca pigliate in l'istituzioni pertinenti, soprattuttu in materia ligata à a sicurezza di a navigazione in ferrovie.

Assicurà a sicurità di a navigazione di i treni d'alta velocità in tutte e cundizioni hè una altra priorità. Tuttavia, cum'è vistu in u recenti terrimotu centratu in Çanakkale è sentitu da Istanbul, ùn ci sò micca regulazioni o ordini nantu à cumu agisce in casu d'un terrimotu chì mette in periculu i treni chì circulanu nantu à a linea di Marmaray, per un'altra banda, in u Eventu di tali negatività, l'iniziativa hè lasciata à u persunale. Tuttavia, ci deve esse rigulamenti chjaru è ordini di ciò chì fà in una situazione cusì negativa, è deve esse stabilitu un mecanismu per chjude automaticamente u trenu senza lascià à l'iniziativa di u persunale. Per d 'altra banda, hè necessariu di scuntrà cù l'Osservatoriu Kandilli di TCDD in quantu à quale tipu d'applicazione serà implementatu in casu di un terrimotu, è in u quadru di un protocolu, i studii necessarii duveranu esse realizati per prevene a perdita di vita è di pruprietà. in casu di un eventuale terremotu.

ACCIDENTI ACCIDENTI ACCORDI DURANTE A COSTRUZIONE DI TRENI VELOCITA

U nostru sindicatu hà fattu assai avvirtimenti nantu à a salute è a sicurezza di u travagliu finu à avà, è hè statu dumandatu à piglià e precauzioni necessarie nantu à i prublemi chì minaccianu a sicurezza di a navigazione. Malgradu questu, ancu s'ellu hè statu dettu chì sò state pigliate precauzioni sufficienti in l'istituzioni finu à avà, parechji accidenti sò accaduti in l'ultimu annu, soprattuttu durante a custruzzione di treni d'alta velocità, chì causanu a morte è a ferita di i nostri citadini chì travaglianu cum'è subcontrattori.

RESPONSABILI, IGNORING WARNINGS MANAGEMENT COMPRENSION

A rispunsabilità di sta situazione dolorosa in e ferrovie hè l'approcciu di gestione chì ùn piglia micca e misure preventive necessarie per a sicurità di u travagliu malgradu l'insistenza di u nostru sindicatu, face l'orechja sorda à e nostre richieste è insiste à ignorà i nostri avvisi. U nostru sindicatu hà fattu ripetuti avvirtimenti, sia verbalmente sia in scrittura, è hà dumandatu chì e misure di sicurezza preventive necessarie sò state prese.

MULTI OPRA SONO FATTI DA SOTTOCONTRATTORI

In particulare durante a custruzzione di strade di treni d'alta velocità, e grande cumpagnie di custruzzione rializanu assai travaglii da i subcontrattori dopu avè ricivutu l'offerta. I culleghi chì travaglianu quì travaglianu in una manera flexible, irregulare è overworked, è ùn sò micca pigliate e precauzioni necessarie per a salute è a sicurità di u travagliu.L'accidenti chì implicanu morti è ferite anu aumentatu recentemente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*