Cina per aiutà u trenu d'alta velocità in Africa

Aiutà à i treni d'alta velocità da a Cina in Africa: Mentre a cunnessione di e grande cità cù a rete di treni d'alta velocità hè inimaginable in Europa, a Cina hà pensatu à rializà in Africa.

In u so discorsu à l'OUA di l'Unione Africana, u primu ministru cinese Li Keqiang hà dettu chì ponu aumentà u voluminu di prestitu di $ 20 miliardi esistenti per un altru $ 10 miliardi per a creazione di a reta di treni d'alta velocità in Africa. Hà annunziatu ancu chì u finanziamentu di u sviluppu per l'Africa serà aumentatu da un altru $ 2 miliardi.

Sicondu l'agenzii di notizie Chinese, Li hà dichjaratu in u so discorsu in Etiopia chì a reta di treni d'alta veloce cunnetta tutte e cità maiò in Africa è a Cina hà a tecnica per custruisce. Li hà nutatu chì a Republica Populare Chine hà da travaglià inseme cù l'Africa per fà stu sognu.

Li, chì hè statu elettu à u postu di Primu Ministru di a Cina un annu fà, visita l'Africa per a prima volta, è Li viaghja da Etiopia à i paesi petroliferi Nigeria è Angola. In precedenza, accordi cù miliardi di dollari in volumi in visite d'altu livellu di a Cina in Africa è chì prevedevanu a spedizione di materie prime in Cina sò stati firmati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*