L'offerta di treni à alta velocità Istanbul-Edirne hè in partenza

L'offerta di treni à alta velocità Istanbul-Edirne hè in corso: Dichjarà chì prevede un investimentu di 9 miliardi di lire in a ferrovia quist'annu, u Ministru di i Trasporti Elvan hà dettu: "U nostru investimentu in 2016 serà assai più altu di questu. In un certu sensu, l'investimenti ferroviari precederanu l'investimenti stradali ", disse.
Lütfi Elvan, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dichjaratu ch'ellu vulia rinfurzà ancu e ligami infrastrutturali cù i paesi à a fruntiera di Turchia è hà dettu: "In questu cuntestu, culligaremu Istanbul via Edirne à Kapıkule à alta velocità. trenu. Avemu u scopu di andà in offerta per questu in 2015 ", disse.
PRIORITÀ FERROVIARIA
Elvan hà dichjaratu chì in quantu à l'infrastruttura di trasportu, a prima priorità hè stata l'investimentu in l'autostrada è chì questu continuerà, aghjustendu, "In l'ordine di priorità, l'investimenti ferroviari anu avà a precedenza annantu à l'investimenti in l'autostrada in i prossimi anni da u 2016. Quist'annu, i nostri investimenti stradali seranu 3-4 miliardi di lire più altu di i nostri investimenti ferroviari, ma per a prima volta in 2015, avemu avvicinatu à 10 miliardi di lire in investimenti ferroviari, avemu anticipatu un investimentu di 9 miliardi. A nostra quantità d'investimentu in 2016 serà assai più altu di questu ", disse.

 

1 Comment

  1. Edirne hà principalmente bisognu di un aeroportu cù Kırklareli. Questu pò ancu esse integratu cù Bandırma

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*