Akdag Ski Center hè statu superatu da a ricostruzione di Anakent

Akdağ Ski Center hè statu trasferitu à a ricostruzione metropolitana: In a riunione di a cumissioni di l'Assemblea Municipale di a Municipalità Metropolitana di Samsun, l'operazione di "Ladik-Akdağ Ski Center" hè stata fatta da Anakent İmar İnşaat Ltd., u 10 per centu appartene à a Municipalità Metropolitana, per 99 anni. datu à a cumpagnia.

À a riunione di a Cummissione di l'Assemblea Municipale di a Municipalità Metropolitana di Samsun, u funziunamentu di u "Ladik-Akdağ Ski Center" hè statu intrapresu per 10 anni da Anakent İmar İnşaat Ltd., u 99 per centu appartene à a Municipalità Metropolitana. datu à a cumpagnia.

A 3a riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Samsun hè stata tenuta in a Sala di l'Assemblea di l'Edificiu Municipale sottu a presidenza di u Vicepresidente di l'Assemblea, Turan Çakır. In i punti di l'agenda discututi, a pruposta di u Dipartimentu di l'Immubiliare è Espropriazione riguardanti l'operazione di Ladik-Akdağ Ski Center, chì hè una di e strutture trasferite à a Municipalità Metropolitana di Samsun dopu a chjusura di l'amministrazione, chì hè stata operata da Samsun Special. Amministrazione Provinciale, hè statu discutitu. Durante i negoziati, u funziunamentu di u "Centru di Sci Ladik-Akdağ" hè statu fattu da Anakent İmar İnşaat Ltd., chì hè 10 per centu di a municipalità metropolitana per 99 anni. Hè statu decisu di pagà 6 mila lire annu à Sti.

Ancu in l'articuli di l'agenda, u Cunsigliu Municipale di Ilkadım hà accettatu à a maiò parte di i voti è l'hà mandatu à u Cunsigliu Municipale Metropolitanu, rifiutendu à l'unanimità a dumanda di cambià l'ordine di bloccu dumandatu à 7 piani, cumminendu i parcelle in usu da u Mufti di u Mufti Pruvinciale. Edificiu di serviziu.

A cummissione di u Cunsigliu di a cità hè finita cù a discussione è a risoluzione di altri punti.