Workshop nantu à Assicurendu l'accessibilità in i servizii di trasportu publicu stradale

Workshop per assicurà l'accessibilità in i servizii di trasportu publicu stradale: Direttore generale di i servizii per i disabili è l'anziani, Çiftçi: "Se aghju fattu una telefonata è aghju dettu:" Sò in una sedia à rotelle, vogliu andà da Ankara à Istanbul ", se Aghju infurmatu questu trè ghjorni in anticipu, a cumpagnia hà da furnisce questu oghje, hà da cunfurmà cù a nostra lege attuale. Ùn importa micca s'ellu fate questu affittendu un taxi privatu, truvendu un modu per piglià a persona disabile in quellu autobus, o rinnuvà l'autobus.
In u "Workshop per assicurà l'accessibilità per i disabili in i servizii di trasportu publicu stradale", i prublemi di furnisce l'accessibilità in autobus urbani, minibus, servizii di navetta, trasportu turisticu è autobus interurbani sò stati discututi.
"Workshop on Assicuring Accessibility for the Disabled in Highway Public Transport Services" hè statu tenutu in cuuperazione cù u Ministeru di a Famiglia è e Politiche Suciali, a Direzzione Generale di i servizii per i Disabili è l'Anziani, è u Ministeru di Scienza, Industria è Tecnulugia, Direzzione Generale di Industria.
Aylin Çiftçi, Direttore Generale di Servizi per Disabili è Anziani, hà assistitu à l'attellu, unità di trasportu di Istanbul, Ankara, Municipi Metropolitani di Izmir è Municipi Afyon, Bolu, Erzincan è Sivas, Unione di Camere è Scambi di Mercanzia di Turchia (TOBB), Confederazione Turca di Cummercianti è Artigiani (TESK), Conduttori Turchi è Associazioni di i prestatori di servizii di trasportu publicu cum'è l'Associazione Automobile, l'Associu di l'Autobusi Pùblichi Privati ​​(TÖHOB), a Federazione Turca di Condutturi d'Autobus, l'Associazione di i Trasportatori Turistici, l'Associazione di i Trasportatori d'Istanbul, u All. A Federazione di i Conduttori di Autobus, a Camera di Operatori di Veiculi di Serviziu di Ankara è l'Associazione Turchia di l'Agenzie di Viaghju (TURSAB), i fabricatori di veiculi, l'importatori è i so sindicati, i reparatori di veiculi è i pruduttori di a seconda tappa, i rapprisentanti di a Confederazione Turca di i Disabili è a Confederazione di i Disabilitati.
In u so discorsu quì, u Direttore Generale di Servizi per Disabili è Anziani, Aylin Çiftçi hà ricurdatu chì l'ingressu di dati in u trasportu publicu hè appena principiatu è chì ci sò cummissioni di monitoraghju per l'accessibilità in ogni pruvincia. Çiftçi hà dichjaratu chì anu determinatu a so priorità in quantu à a regulazione di l'accessibilità in 2014 cum'è scole è ospedali.
Dichjarà chì ùn anu micca inclusu u trasportu publicu trà e so priorità quist'annu, è chì ùn puderanu micca ottene l'annu dopu, Çiftçi hà dettu chì ci hè assai travagliu da fà in questu sensu.
Esprimendu chì ci sò trè tappe di trasportu publicu, Çiftçi hà nutatu chì questi sò u trasportu publicu urbanu, minibus è interurbanu. Dichjarà chì ùn ci hè micca assai prublema in u trasportu publicu urbanu, Çiftçi hà dichjaratu chì a produzzione di autobus hè diventata accessibile è aumentata.
Dichjarà chì alcuni di i minibus pruduciuti in Turchia sò accessibili, è a maiò parte di elli ùn sò micca accessibili, Çiftçi hà enfatizatu chì i minibuses chì anu finitu a so vita seranu rimpiazzati cù quelli accessibili è chì a trasfurmazioni serà fatta finu à u 2018.
L'agricultore disse :
"A lege nantu à u trasportu publicu interurbanu hè stata data finu à u 2018. In l'autobus interurbani, se a persona disabile informa chì u veiculu hà bisognu 72 ore prima, u prestatore di serviziu è u prestatore di serviziu sò obligati à furnisce. Se aghju fattu una telefonata è disse: "Sò in una sedia di rotelle, vogliu andà da Ankara à Istanbul", è se aghju infurmatu questu trè ghjorni in anticipu, a cumpagnia hà da furnisce questu oghje, secondu a nostra lege attuale. Ùn importa micca s'ellu fate questu affittendu un taxi privatu, truvendu un modu per piglià a persona disabile in quellu autobus, o rinnuvà l'autobus. L'impurtante hè di furnisce u trasportu ".
L'attellu finisce dumani.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*